مقاله بررسی تأثیر نمایندگی ها بر استراتژی های بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر نمایندگی ها بر استراتژی های بازاریابی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر نمایندگی ها بر استراتژی های بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر نمایندگی ها بر استراتژی های بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر نمایندگی ها بر استراتژی های بازاریابی :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در این مقاله بررسی اینکه آیا نمایندگی های بازار از جنبه سازنده ای در کسب و کار برخوردار هستند یا نه، پرداخته شده است. بررسی شده است شیوه های که براساس آن بازار یک شرکت معرفی می شود، اقدامات مدیریت و در نتیجه استراتژی بازاریابی را تحت تأثیر قرار می دهد یا خیر. این مطالعه به مقایسه دو نوع نمایندگی ظاهری یا نمایشی و اجرایی به منظور آزمودن اثر آنها در استراتژی های بازاریابی متمرکز بر خدمات و یا تمایز محصولات می پردازد. نتایج نشان می دهد که استراتژی خدمات محور زمانی انتخاب می شود که نمایندگی های بازار بر آژانسهای موجود در شرکتها تمرکز کنند و استراتژی های محصول نیز زمانی انتخاب می شوند. یافته های بازاریابی صنعتی را تکثیر کنند. شواهد مداخلات شبه تجربی نشان می دهد که یک استراتژی خدمات محور در نمایندگی های بازار بی ثبات و استراتژی تمایز محصول در نمایندگی های بازار یا ثبات به کار می روند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.