مقاله بررسی مقایسه ای رابطه عزت نفس و خودآگاهی و تأثیر آنها بر خوش بینی دانش آموزاندبستانهای بیرجند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مقایسه ای رابطه عزت نفس و خودآگاهی و تأثیر آنها بر خوش بینی دانش آموزاندبستانهای بیرجند دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای رابطه عزت نفس و خودآگاهی و تأثیر آنها بر خوش بینی دانش آموزاندبستانهای بیرجند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای رابطه عزت نفس و خودآگاهی و تأثیر آنها بر خوش بینی دانش آموزاندبستانهای بیرجند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای رابطه عزت نفس و خودآگاهی و تأثیر آنها بر خوش بینی دانش آموزاندبستانهای بیرجند :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی مقایسه ای رابطه ی عزت نفس و خودآگاهی و تأثیر آنها بر خوش بینی دانش آموزان دبستان های بیرجند انجام شد. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی و جامعه ی پژوهش کلیه ی دانش آموزان دبستان های شهر بیرجند بودند. روش نمونه گیری که چند مرحله ای (طبقه ای- خوشه ای) بود ۱۵۰ نفر بودند. در این پژوهش از سه پرسشنامه ی ۱۰ سوالی عزت نفس جک ال، کینگ (۲۰۰۳)، سنجش خودآگاهی شامل ۱۱ سوالی و سنجش خوش بینی ۲۳ سوالی کنت (۲۰۰۴) استفاده شد. برای توصیف داده ها از فراوانی، میانگین، انحراف معیار، و برای تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون، آزمون t مستقل و تحلیل واریانس یک طرفه استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که ضریب همبستگی خوش بینی با عزت نفس و ضریب همبستگی خوش بینی با خودآگاهی معنادار است. میزان عزت نفس دانش آموزان دختر و پسر تفاوت نبود. همچنین میزان خودآگاهی دانش آموزان دختر و پسر تفاوت معنادار و در دختران بیشتر از پسران به دست آمد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.