مقاله بررسی رابطه بین عملکرد خانواده با بحران هویت نوجوانان دبیرستانهای شهر یاسوج درسال تحصیلی ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین عملکرد خانواده با بحران هویت نوجوانان دبیرستانهای شهر یاسوج درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین عملکرد خانواده با بحران هویت نوجوانان دبیرستانهای شهر یاسوج درسال تحصیلی ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین عملکرد خانواده با بحران هویت نوجوانان دبیرستانهای شهر یاسوج درسال تحصیلی ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین عملکرد خانواده با بحران هویت نوجوانان دبیرستانهای شهر یاسوج درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
خانواده در عین این که کوچکترین واحد اجتماعی است، مبنا و پایه هر اجتماع بزرگتر است. هدف از اجرایاین پژوهش رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و عملکرد خانواده با بحران هویت نوجوانان دبیرستانهای شهریاسوج می باشد. طرح تحقیق این پژوهش از نوع توصیفی همبستگی است، جامعه آماری پژوهش حاضر راکلیه دانش آموزان دبیرستانهای شهر یاسوج تشکیل میدهند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفیخوشه ای چند مرحله ای ۳۰۰ نفر از دانش آموزان انتخاب شدند. ابزار استفاده شده در این پژوهش عبارتنداز: الگوهای ارتباطی خانواده کوئرنر و فیتزپاتریک (۲۰۰۲)، عملکرد خانواده اشتاین، بالدوین و بیشاب(۱۹۸۳) و بحران هویت احمدی (۱۳۷۹). داده های این پژوهش با استفاده از روش های آمار توصیفی (فراوانی، میانگین، انحراف استاندارد، ماکزیمم و مینیمم) و استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون ورگرسیون چند متغیره) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در پایان نتایج نشان داد که رابطه معنادار و منفی بینالگوهای ارتباطی به صورت کلی و متغیر گفت و شنود با بحران هویت وجود دارد و رابطه مثبت معناداری بینمتغیر همنوایی و بحران هویت مشاهده شد. از طرفی بین عملکرد کلی و مؤلفههای آن با بحران هویت رابطهمعنادار مثبتی در سطح خطای کمتر از (۰/۰۱) و سطح اطمینان ۰/۹۵ دیده شد.در تبیین بحران هویت، متغیرهای الگوهای ارتباطی خانوادگی در مجموع توانسته اند ۱۲/۵ درصد از عوامل تأثیرگذار بر بحران هویت دانش آموزان را تبیین نمایند. همچنین مؤلفه های عملکرد خانواده که در مدل مانده اند در مجموع توانسته اند۱۷/۷ از واریانس بحران هویت دانش آموزان دبیرستان را تبیین کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.