مقاله بررسی رابطه اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی با تصمیم به خرید مصرف کننده(مطالعه موردی: شرکت کدبانو در شهر ملایر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی با تصمیم به خرید مصرف کننده(مطالعه موردی: شرکت کدبانو در شهر ملایر) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی با تصمیم به خرید مصرف کننده(مطالعه موردی: شرکت کدبانو در شهر ملایر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی با تصمیم به خرید مصرف کننده(مطالعه موردی: شرکت کدبانو در شهر ملایر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی با تصمیم به خرید مصرف کننده(مطالعه موردی: شرکت کدبانو در شهر ملایر) :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
امروزه تبلیغات را تنها به عنوان ابزاری جهت افزایش فروش شرکت، نمیتوان در نظر گرفت نقش اصلی تبلیغات را می توان تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات کالا و خدمات تعیین نمود. پیشرفت سریع وسائل ارتباط جمعی و اضافه شدن رسانه هایی جدید به رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات را بهعنوان عنصی اصلی در موفقیت و ناکامی شرکتها معرفی می کند هدف این مقاله، بررسی رابطه اثربخشی تبلیغات تلویزیونی با تصمیم به خرید مصرف کننده می باشد. در این مقاله از روش توصیفی – پیمایشی جهت انجام تحقیق و ازمون فرضیه ها استفاده شده است. نتایج پژوهش حاکی از وجود مثبت و معنادار بین اثربخشی تبلیغات تلویزیونی با تصمیم به خرید مصرف کننده میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.