مقاله بررسی رابطه بین پذیرش بکارگیری فناوری اطلاعات و میزان توانمندسازی حرفه ای هنرآموزان در هنرستانهای فنی و حرفه ای در استان گلستان (مطالعه موردی: هنرستان فنی حرفه ای در شهرستان گرگان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین پذیرش بکارگیری فناوری اطلاعات و میزان توانمندسازی حرفه ای هنرآموزان در هنرستانهای فنی و حرفه ای در استان گلستان (مطالعه موردی: هنرستان فنی حرفه ای در شهرستان گرگان) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین پذیرش بکارگیری فناوری اطلاعات و میزان توانمندسازی حرفه ای هنرآموزان در هنرستانهای فنی و حرفه ای در استان گلستان (مطالعه موردی: هنرستان فنی حرفه ای در شهرستان گرگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین پذیرش بکارگیری فناوری اطلاعات و میزان توانمندسازی حرفه ای هنرآموزان در هنرستانهای فنی و حرفه ای در استان گلستان (مطالعه موردی: هنرستان فنی حرفه ای در شهرستان گرگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین پذیرش بکارگیری فناوری اطلاعات و میزان توانمندسازی حرفه ای هنرآموزان در هنرستانهای فنی و حرفه ای در استان گلستان (مطالعه موردی: هنرستان فنی حرفه ای در شهرستان گرگان) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف مطالعه حاضر بررسی رابطه بین پذیرش بکارگیری فناوری اطلاعات و میزان توانمندسازی حرفه ای هنرآموزان در هنرستان های فنی حرفه ای در شهرستان گرگان بوده است جامعه آماری تحقیق حاضر هنرآموزان هنرستانهای فنی حرفه ای شهرستان گرگان بوده است برای انتخاب نمونه پس ازمراجعه به جدول کرجسی و مورگان حجم نمونه به تعداد ۱۶۵ نفر صورت گرفته است پژوهش حاضر همچنین از نظر روش شناسی، یک تحقیق از نوع روش توصیفی و از نظر تحقیق هم یک روش تحقیق از نوع مطالعات همبستگی می باشد. نتایج تحقیق نشان می دهد که فرضیه اصلی پژوهش مورد تأیید قرار گیرد. به عبارت دیگر متغیرهای مستقل رابطه ای معناداری بر متغیر وابسته داشته است. همچنین ضریب همبستگی برای هر متغیر مستقل در آزمون میزان همبستگی به ترتیب مقدارهای معادل: ۰۸۴۹، ۰۷۴۵، ۰۹۷۰، ۰۹۱۱، ۰۶۰۱ را نشان می دهد به عبارت دیگر: براساس فرضیه اصلی تحقیق، بین پذیرش بکارگیری فناوری اطلاعات و میزان توانمندسازی حرفه ای هنرآموزان در هنرستان های فنی و حرفه ای در شهرتان گرگان رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.