مقاله بررسی رابطه تعاملی بین ویژگی های شخصیتی و سبک های رهبری با خودپنداره مدیران مدارس ناحیه یک کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه تعاملی بین ویژگی های شخصیتی و سبک های رهبری با خودپنداره مدیران مدارس ناحیه یک کرمان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه تعاملی بین ویژگی های شخصیتی و سبک های رهبری با خودپنداره مدیران مدارس ناحیه یک کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه تعاملی بین ویژگی های شخصیتی و سبک های رهبری با خودپنداره مدیران مدارس ناحیه یک کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه تعاملی بین ویژگی های شخصیتی و سبک های رهبری با خودپنداره مدیران مدارس ناحیه یک کرمان :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی رابطه تعاملی بین ویژگی های شخصیتی و سبک های رهبری با خودپنداره مدیران ناحیه یککرمان بود. جامعه آماری در این تحقیق، کلیه مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان می باشد که برابر با ۲۲۱نفر می باشد که با استفاده از فرمول کوکران و نمونه گیری تصادفی، تعداد ۱۴۰ انتخاب شدند. ابزار پروهش شاملپرسشنامه سبک رهبری سالزمن، پرسشنامه ویژگی های شخصیتی نئو و پرسشنامه خودپنداره تنسی بودند. مقدار پایایی پرسشنامه سبک رهبری ۰/۹۳ و مقدار پایایی پرسشنامه ویژگی های شخصیتی نئو برای هر خرده مقیاس (روان آزرده گرایی ۰/۸۵، در برون گرایی ۰/۷۲، در گشودگی ۰/۶۸، برای موافق بودن ۰/۶۹ و برای با وجدان بودن ۰/۷۹) و مقدار پایایی پرسشنامه خودپنداره تنسی ۰/۹۵ بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد، که با استفاده از رگرسیون گام به گام به بررسی فرضیه های تحقیق پرداخته شد. نتایج نشان داد طی گام اول متغیر کارمدار با ضریب بتای استاندارد ۰/۷۳۶ در حدود ۵۴ درصد از واریانس خود پنداره را تبیین نموده است، در گام دوم متغیر کارمندمدار با ضریب بنای ۰/۳۸۴-، در گام سوم متغیر روان آزرده گرایی با ضریب بتای ۰/۱۶۷، در گام چهارم متغیر گشودگی با ضریب بتای ۰/۱۴۳، در گام پنجم متغیر برون گرایی با ضریب بتای ۰/۱۷۰، در گام ششم متغیر موافق بودن با ضریب بتای ۰/۱۶۳-، به کارمدار افزوده شدند و ضریب تبیین خودپنداره را افزایش دادند. متغیر با وجدان بودن تأثیری بر خودپنداره نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.