مقاله بررسی رابطه تفکر انتقادی با راهبردهای (شناختی و فراشناختی) یادگیری: پژوهش فراتحلیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه تفکر انتقادی با راهبردهای (شناختی و فراشناختی) یادگیری: پژوهش فراتحلیل دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه تفکر انتقادی با راهبردهای (شناختی و فراشناختی) یادگیری: پژوهش فراتحلیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه تفکر انتقادی با راهبردهای (شناختی و فراشناختی) یادگیری: پژوهش فراتحلیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه تفکر انتقادی با راهبردهای (شناختی و فراشناختی) یادگیری: پژوهش فراتحلیل :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
پژوهش حاضر در زمینه بررسی رابطه تفکر انتقادی با راهبردهای (شناختی و فراشناختی) یادگیری با استفاده ازتکنیک فراتحلیل می باشد. از این رو پژوهشگر با بهره گیری از روش فراتحلیل به منظور رسیدن به نتیجه ای جامع،مطالعات انجام یافته در این زمینه را شناسایی کرده و نتایج کمی حاصل از این تحقیقات را باهم ترکیب نموده است.جامعه موردمطالعه در این پژوهش مطالعاتی بودند که به بررسی رابطه تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری پرداختهبودند که شامل تحقیقات موجود در دانشگاههای سطح استان تهران، دانشگاه خوارزمی و دانشگاه تبریز، مرکز اسناد واطلاعات مدارک علمی ایران و پایگاههای اطلاعاتی magiran, SID و noormags بودند. نمونه پژوهش حاضر،اندازه اثرهایی است که از پژوهشهای مورد مطالعه در این زمینه بهدست آمدهاند. در مجموع ۲۳ اندازه اثر از مطالعاتموجود به دست آمد که از این تعداد ۱۸ اندازه اثر باقی مانده و مابقی از چارچوب نمونه گیری خارج شدند. به منظورجمع آوری نمونه از روش نمونه گیری هدفمند و در دسترس استفاده شد. جهت تحلیل اطلاعات از نرمافزار CMA2 ونرمافزار SPSS استفاده شد. بر اساس نتایج تحقیق، رابطه تفکر انتقادی با راهبردهای یادگیری طبق شاخص کوهندر سطح بالایی ارزیابی شد (E=0/470). در مجموع نتایج فراتحلیل نشان داد که فراگیران با تفکر انتقادی بالا بیشتراز فراگیران عادی از راهبردهای شناختی و فراشناختی بهره می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.