مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر بقای شرکتهای کوچک و متوسطشهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر بقای شرکتهای کوچک و متوسطشهر کرمانشاه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر بقای شرکتهای کوچک و متوسطشهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر بقای شرکتهای کوچک و متوسطشهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر بقای شرکتهای کوچک و متوسطشهر کرمانشاه :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در آغاز قرن بیست و یکم، تغییرات سریع و همهجانبه جهانی چنان محیط فعالیت ساازمان ها را دگرگون کرده است که سازمان ها و مدیران آنها برای سازگاری با تغییرات و تحولات جهانی باید راه های نوینی برای اقدامات بیابند تا بتوانند در صحنه رقابت داخلی و جهانی باقی بمانند. در واقع، سازمانی موفق خواهد بود که بتواند به مزیت رقابتی پایدار دست یابد. همچنین این شرکت ها می توانند با بهره گیری از اصول بازارگرایی به این مهم دست یابند. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی – است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیهی شرکتهای کوچک و متوسط شهر کرمانشاه میباشد با توجه به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از ۴۵۶ واحد صنعتی فعال در شهر کرمانشاه وجود دارد. اندازه نمونه در این تحقیق ۱۳۲ محاسبه شده است. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه ۴۵ سؤالی و با طیف لیکرت پنج درجهای استفاده شدتحلیل اطلاعات با آمار توصیفی و استنباطی و با استفاده از نرم افزار آمار ی Amos انجام شده است . نتایج ییانگر ان است که بازارگرایی بر یادگیریگرایی و وفاداری مشتریان تاثیر بسزاییدارد.ضمناً هرچه مشتریان وفادارتر باشند بقای شرکت های کوچک و متوسط نیز افزایش مییابد. به علاوه نوآوری بازاریابی منجر به کسب مزیت رقابتی مبتنی بر تمرکز، رهبری هزینه و تمایز در این شرکتها میگردد و شرکت های تولیدی کوچک و متوسط که از مزیت رقابتی مبتنی بر رهبری هزینه و تمایز بهره می برند احتمال بقا و ماندگاری آنها بیشتر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.