مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی، یادگیریگرایی و وفاداری مشتریان بر بقای شرکتهایکوچک و متوسط شهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی، یادگیریگرایی و وفاداری مشتریان بر بقای شرکتهایکوچک و متوسط شهر کرمانشاه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی، یادگیریگرایی و وفاداری مشتریان بر بقای شرکتهایکوچک و متوسط شهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی، یادگیریگرایی و وفاداری مشتریان بر بقای شرکتهایکوچک و متوسط شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی، یادگیریگرایی و وفاداری مشتریان بر بقای شرکتهایکوچک و متوسط شهر کرمانشاه :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه بازارگرایی به عنوان یک راهبرد برای اجرای برنامههای شرکتهای پیشرو شناخته شده است. موفقیت شرکتها در گرو شناخت هر چه بیشتر از مشتریان، رقبا و سایر عوامل تأثیرگذار بر بازار است که شناخت و پیشبینی این عوامل و ارائه راهکار مناسب در برخورد با آنها نقش کلیدی در موفقیت شرکت در بازار هدف بازی خواهد کرد. هدف این مقاله، چگونگی تاثیرگذاری بازارگرایی، یادگیرگرایی و وفاداری مشتریان بر بقای شرکت های کوچک و متوسط می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر جمعآوری داده ها توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه ی شرکتهای کوچک و متوسط شهر کرمانشاه میباشد با توجه به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از ۴۵۶ واحد صنعتی فعال در شهر کرمانشاه وجود دارد. اندازه نمونه در این تحقیق ۲۳۱ محاسبه شده است. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه ۴۵ سؤالی و با طیف لیکرت پنج درجهای استفاده شد. فرضیه های تدوین شده با استفاده از آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن و پیرسون مورد آزمون و ارزیابی قرار گرفت. در این پژوهش روابط بین بازارگرایی – یادگیری گرایی، یادگیری گرایی بقای شرکت، بازارگرایی وفاداری و وفاداری بقای شرکت پشتیبانی شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.