مقاله بررسی تاثیر به کارگیری برنامه ریزی منابع سازمان بر موفقیت دپارتمان بازاریابی(مطالعه موردی: یک شرکت تولیدی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر به کارگیری برنامه ریزی منابع سازمان بر موفقیت دپارتمان بازاریابی(مطالعه موردی: یک شرکت تولیدی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر به کارگیری برنامه ریزی منابع سازمان بر موفقیت دپارتمان بازاریابی(مطالعه موردی: یک شرکت تولیدی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر به کارگیری برنامه ریزی منابع سازمان بر موفقیت دپارتمان بازاریابی(مطالعه موردی: یک شرکت تولیدی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر به کارگیری برنامه ریزی منابع سازمان بر موفقیت دپارتمان بازاریابی(مطالعه موردی: یک شرکت تولیدی) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در بیشتر مراکز تولیدی، مشکلات تولید ناشی از کمبود تلاش کارکنان نیست بلکه کمبود همکاری هماهنگی در استفاده از منابع در دسترس کارخانه (طلاعات، مواد او لیه، انتقال ابزار) در نتیجه عدم مدیریت موثر در کار، عوامل اصلی به وجود اورنده این مشکلات است. سیستم برنامه ریزی منابع سازمان، ابزار نوینی است که رفع ناهماهنگی یاد شده را با تأکید بر بهبود فرایندهای سازمان و تصمیم گیری صحیح تر، هدف قرار داده است. و در واقع یک راه حل سیستم مبتنی بر فناوری اطلاعات است که به منظور ارتقای مدیریت فرایند و عملیات سازمانی، به سرعت و با دقت و کیفیت بالا در کنترل مدیران سطوح مختلف سازمان قرار میدهد. بسیاری از تولیدی ها به دلیل عدم برخورداری از برنامه ریزی منابع سازمان متحمل هزینه های هنگفت انبارداری، تهیه مواد اولیه وحمل ونقل می گردند. در ابتدا با شناسای شاخص های موثر و زمینه ساز برنامه ریزی منابع سازمان (مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش) و عملکرد دپارتمان بازاریابی (هزینه بازاریابی و عملکرد فروش) پرسشنامه ای تنظیم و در اختیار نمونه آماری قرار داده شد، به منظور تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از روش تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل رگرسیون چند متغیره بهره گرفته شد، نتایج حاکی از تأثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر دپارتمان بازاریابی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.