مقاله بررسی تأثیر آگهی های تجاری تلویزیونی شرکت گاز بر کاهش مصرف وافزایش ایمنی (نگرش سنجی مصرف کنندگان گاز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر آگهی های تجاری تلویزیونی شرکت گاز بر کاهش مصرف وافزایش ایمنی (نگرش سنجی مصرف کنندگان گاز) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر آگهی های تجاری تلویزیونی شرکت گاز بر کاهش مصرف وافزایش ایمنی (نگرش سنجی مصرف کنندگان گاز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر آگهی های تجاری تلویزیونی شرکت گاز بر کاهش مصرف وافزایش ایمنی (نگرش سنجی مصرف کنندگان گاز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر آگهی های تجاری تلویزیونی شرکت گاز بر کاهش مصرف وافزایش ایمنی (نگرش سنجی مصرف کنندگان گاز) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
مصرف کنندگان از تبلیغات در رسانه های گروهی تأثیر میپذیرند بخشی از تبلیغات با هدف کاهش هزینهو مصارف و افزایش و سلامت ایمنی انجام می شوند، این مورد برای شرکتهای دولتی و عمومی بیشتر مدنظر است. هدف این تحقیق تعیین تاثیر آگهی های تجاری و برنامه های تبلیغات تلویزیونی شرکت گاز بر کاهش مصرف و افزایش ایمنی مصرف کنندگان گاز خانگی در ایران است. بدین منظور نمونه مورد نظر از بین مصرف کنندگان گاز خانگی در سه استان بصورت نمونه تصادفی انتخاب شدند. نتیجه به دست آمده نشان دهنده آن است که عامل انیمشن در جاذبه منطقی حل مشکل بیشترین تاثیر و استفاده از برشی از زندگی روزمره کمترین تأثیر را در کاهش مصرف گاز مشترکان دارد. همچنین جاذبه منطقی، حل مشکل و جاذبه عاطفی بیشترین تاثیر و عامل استفاده از برشی از زندگی روزمره کمترین تاثیر را در افزایش ایمنی مشترکان گاز دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.