مقاله بررسی تأثیرآموزش حل مسئله در زمینه اعتماد از طریق راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی در درس علوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیرآموزش حل مسئله در زمینه اعتماد از طریق راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی در درس علوم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیرآموزش حل مسئله در زمینه اعتماد از طریق راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی در درس علوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیرآموزش حل مسئله در زمینه اعتماد از طریق راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی در درس علوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیرآموزش حل مسئله در زمینه اعتماد از طریق راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی در درس علوم :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این پژوهش با هدف اثربخشی آموزش حل مساله در زمینه اعتماد از طریق راهبرد یاددهی- یادگیری نقشه مفهومی بر عملکرد تحصیلیدانش آموزان در درس علوم اجرا شد. روش پژوهش از نوع آزمایش با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه گواه بود. و جامعه پژوهشکلیه دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمایی اهواز در سال ۹۱-۹۰ بود. که از میان آنها به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای تعداد ۴۰ نفر انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه آزمایش و گواه جایگزین شدند. اثرات کاربندی بر عملکرد تحصیلی فراگیران از طریق پرسشنامه حل مساله هپنر و پترسون مورد اندازه گیری قرار گرفت که دارای شاخص قابل قبول روایی و پایایی ۰/۸۶ بود آزمودنی های گروه آزمایش به مدت ۱۰ جلسه ۴۵ دقیقه ای تحت آموزش نقشه مفهومی مربوط به درس علوم قرار گرفتند. اما گروه گواه مداخله ای دریافت نکرد. داده ها با استفاده از روش کوواریانس تحلیل شدند. یافته های پژوهش نشان داد که در سطح معنی داری حداقل =۰/۰۵ آموزش حل مساله از طریق یاددهی- یادگیری نقشه مفهومی در مقایسه با شیوه مرسوم آموزش بر عملکرد تحصیلی فراگیران در درس علوم کارآمدتر و اثرات مثبت بیشتری بر افزایش عملکرد تحصیلی آنها داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.