مقاله اهمیت و استراتژی بازاریابی و ارتباط با مشتریان در رقابت کسب و کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اهمیت و استراتژی بازاریابی و ارتباط با مشتریان در رقابت کسب و کار دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اهمیت و استراتژی بازاریابی و ارتباط با مشتریان در رقابت کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت و استراتژی بازاریابی و ارتباط با مشتریان در رقابت کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اهمیت و استراتژی بازاریابی و ارتباط با مشتریان در رقابت کسب و کار :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
از ویژگی های محیط تجارت امروز رقابت شدید بین شرکت ها است. رقابت شدید پدیده جدیدی به نام محیط فرارقابتی و محیط فرارقابتی پدیده تعدد انتخاب مشتری را برای سازمان ها به ارمغان آورده است. در یک چنین محیطی استراتژی های بازاریابی رقابتی است که به سازمان مزیت رقابتی می بخشد. استراتژی بازاریابی رقابتی سوالی است که در این نوشته از دو دیدگاه بازاریابی و رقابت تحلیل شده است. نتیجه به دست آمده حاکی از این است که استراتژی بازاریابی رقابتی یک استراتژی رقابت است که جنبه بازریابی دارد و هدف آنخلق و کسب مزیت رقابتی در طول زنجیره ارزش صنعت است و همچنین به ارتباط با مشتری که در بحث بازاریابی اهمیت زیادی دارد شده است. روش پژوهش ما برای جمع آوری اطلاعات ، استفاده از منابع کتابخانه ای ، دیجیتالی و سایت های معتبر می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.