مقاله بازاریابی حسی: مرور بررسی کلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازاریابی حسی: مرور بررسی کلی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازاریابی حسی: مرور بررسی کلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی حسی: مرور بررسی کلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازاریابی حسی: مرور بررسی کلی :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در دوران آشفتگی اطلاعاتی و به سرقت رفتن حریم خصوصی، مشتریان تهی وقت و پر پول به تدریج برای بسیاری از ابزارهای سنتی در حال مانع تراشی هستند. بازاریابی حسی در چنین شرایطی و از میان چنین موانعی سر بلندکرده است و در میان حامیان بالقوه ی خود به پروراندن ارتباطات مربوط به برندها روی آورده است. متأسفانه در ایران عزیزمان هنوز از این حوزه جالب بازاریابی استفاده ی بالفعلی به صورت جدی صورت نگرفته است. از این رو با تدوین این مقاله ی مروری سعی بر آن بوده است که به شناخت بیشتر آن به اهمیت روزافزون این حیطه پی برده و بتوانیم نگاه عملگرایانه تری به آن داشته باشیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.