مقاله بررسی اثر بخشی آموزش شناختی- رفتاری به شیوه گروهی برکاهش افسردگی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهرستان رامهرمز در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ دارای منبع کنترل بیرونی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر بخشی آموزش شناختی- رفتاری به شیوه گروهی برکاهش افسردگی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهرستان رامهرمز در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ دارای منبع کنترل بیرونی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر بخشی آموزش شناختی- رفتاری به شیوه گروهی برکاهش افسردگی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهرستان رامهرمز در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ دارای منبع کنترل بیرونی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بخشی آموزش شناختی- رفتاری به شیوه گروهی برکاهش افسردگی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهرستان رامهرمز در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ دارای منبع کنترل بیرونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر بخشی آموزش شناختی- رفتاری به شیوه گروهی برکاهش افسردگی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهرستان رامهرمز در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ دارای منبع کنترل بیرونی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش حاضربه اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری به شیوه گروهی بر کاهش افسردگی در دختران دارای منبع کنترل بیرونی پرداخته است. در این تحقیق جامعه آماری دانش آموزان دخترپایه اول شهرستان رامهرمز در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ بود.که از میان آنها ۳۰ نفر پس از همتا سازی به صورت تصادفی در دوگروه آزمایش وگواه به عنوان نمونه جایگزین شدند و متغیرمستقل پژوهش (آموزش شناختی رفتاری گروهی) در طول ۱۲ جلسه (هفته ای دو جلسه بامدت زمان ۹۰ دقیقه) برروی گروه آزمایشاجرا گردید. ابزار اندازه گیری در مراحل پیش آزمون وپس آزمون پرسش نامه منبع کنترل (درونی- بیرونی) راتر و افسردگی بک بوده است. نتایج این تحقیق نشان داده است که آموزش شناختی- رفتاری به شیوه گروهی موجب کاهش افسردگی در دانش آموزان دختر می گردد فرضیه (مربوط به افسردگی) در سطح معنی داری P<0/05 مورد تأئید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.