مقاله بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر افزایش مولفه امید سرمایه روان شناختی فرزنذان جانباز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر افزایش مولفه امید سرمایه روان شناختی فرزنذان جانباز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر افزایش مولفه امید سرمایه روان شناختی فرزنذان جانباز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر افزایش مولفه امید سرمایه روان شناختی فرزنذان جانباز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر افزایش مولفه امید سرمایه روان شناختی فرزنذان جانباز :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف پژوهش حاضر تعیین میزان اثربخشی آموزش هوش هیجانی در افزایش مؤلفه امید، سرمایه روان شناختی فرزندان جانباز می باشد. بدین منظور تعداد ۱۱۹ نفر از دانش آموزان جامعه هدف که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ مشغول تحصیل بودند، توسط آزمون های امید اشنایدر، تاب آوری کانر و دیویدسون، خودکارآمدی شرر و جهت گیری زندگی شایر و کارور مورد ارزیابی قرار گرفتند. سپس از ۷۴ دانش آموزی که نمره پایینی در دو مؤلفه سرمایه روان شناختی داشتند، تعداد ۲۸ نفر، به طور جایگزینی تصادفی در ۲ گروه کنترل و آزمایش قرار داده شدند. آموزش هوش هیجانی در ۸ جلسه ۹۰ دقیقه ای برای گروه آزمایش اجرا شد و پس از پایان مداخله مجدداً آزمودنی ها مورد ارزیابی قرار گرفتند. نتایج تحلیل کوواریانس، نشان داد که آموزش هوش هیجانی ۷۴ درصد تغییرات مؤلفه امید را تبیین می کند. به عبارت دیگر بین میانگین نمره امید پس آزمون گروه آزمایش با گروه کنترل، تفاوت معنادار وجود دارد و این بیانگر اثربخشی آموزش هوش هیجانی در افزایش مؤلفه امید، سرمایه روان شناختی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.