مقاله بررسی اثربخشی روش آموزش مشارکتی بارش مغزی، بر خودپنداره، نگرش نسبت به مدرسه و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه ی هفتم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثربخشی روش آموزش مشارکتی بارش مغزی، بر خودپنداره، نگرش نسبت به مدرسه و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه ی هفتم دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی روش آموزش مشارکتی بارش مغزی، بر خودپنداره، نگرش نسبت به مدرسه و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه ی هفتم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی روش آموزش مشارکتی بارش مغزی، بر خودپنداره، نگرش نسبت به مدرسه و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه ی هفتم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی روش آموزش مشارکتی بارش مغزی، بر خودپنداره، نگرش نسبت به مدرسه و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه ی هفتم :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی روش آموزش مشارکتی بارش مغزی، بر خودپنداره ، نگرش نسبت به مدرسه وپیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایهی هفتم انجام شد.این پژوهش از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل است. جامعه مورد مطالعه کلیه دانش آموزان دخترکلاس های پایه ی هفتم ابتدایی شهرستان تربت حیدریه (۸۷۸ نفر) بودند. نمونه ای شامل ۷۰ دانش آموز به شیوه ینمونه گیری تصادفی انتخاب و به صورت تصادفی در گروه آزمایش وکنترل هرگروه (۳۵ نفر) قرار گرفتند. آزمودنی های گروهآزمایش طی ۴ هفته تحت آموزش مشارکتی بارش مغزی قرار گرفتند، در حالی که گروه کنترل هیچ مداخله ای دریافت نکردند.داده های به دست آمده با استفاده از روش آماری تحلیل کواریانس مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. یافته ها: تحلیل نتایج با استفاده از آزمون تحلیل کوواریانس نشان داد که تفاوت بین دوگروه آزمایش وکنترل معنادار است (P<0/001). نتیجه گیری: نتایج به دست آمده در این تحقیق همسو با سایر تحقیقات بوده و اثربخشی آموزش مشارکتی بارش مغزی بر خودپنداره، نگرش نسبت به مدرسه و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه ی هفتم را تایید می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.