مقاله بررسی تاثیر آگهی های تبلیغاتی بر گرایش به مصرف فست فود در شهرستان بروجرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر آگهی های تبلیغاتی بر گرایش به مصرف فست فود در شهرستان بروجرد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر آگهی های تبلیغاتی بر گرایش به مصرف فست فود در شهرستان بروجرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر آگهی های تبلیغاتی بر گرایش به مصرف فست فود در شهرستان بروجرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر آگهی های تبلیغاتی بر گرایش به مصرف فست فود در شهرستان بروجرد :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
گرایش به مصرف فست فود با ارزش های سنتی شمار مهمی از مردم مغایرت دارد. پس برای تغییر آن وضعیت باید اقدام کرد. به همین خاطر در این تحقیق درصدد یافتن رابطه و بررسی تأثیر عامل آگهی های تبلیغاتی بر گرایش به فست فود بر آمده ایم تا شاید در جهت افزایش آگاهی های مردم و همچنین کاهش و جلوگیری از این مضرات گام هایی برداشته باشیم. به همین دلیل سعی داشته ایم تا این موارد را در شهرستان بروجرد در بین متاهلین بررسی کنیم. از طریق فرمول کوکران ۳۸۶ نفر از این جامعه آماری به صورت تصادفی، جهت بررسی و انجام تحقیق برای نمونه آماری انتخاب شده اند که در یک مقطع زمانی بصورت پیمایشی و با استفاده از پرسشنامه معتبر و دارای روایی لازم، از آنها در این زمینه اطلاعات جمع آوری شده است که در نهایت این طور نتیجه گیری شد که متغیر آگهی های تلیغاتی بر تغییر سبک تغذیه از نوع گرایش به فست فود تأثیر داشته است، یعنی آگهی های تلیغاتی بر میزان گرایش به فست فود تأثیر مستقیم دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.