مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری دریایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری دریایی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری دریایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری دریایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری دریایی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روانکاوی بخش بندی می شود. برای اطمینان یافتن از اینکه همه تلاش ها در راه تامین هدف های کوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات، برنامه هایی تهیه کرد. کارتهیه یک برنامه موفق بازاریابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی توجه کرد،در این راه روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازاریابی شیوه بخش بندی بازار،هدف های کوتاه مدت و استراتژیک و سرانجام برنامه های عملی برای تامین هدف های مورد نظر مشخص می شود. در این مقاله به بررسی صنعت گردشگری دریایی در ایران، چرخه عمر گردشگری، آمیخته بازاریابی جهانگردی و استراتژی های حاکم بر آن و برخی از موانع و چالش های گسترش خدمات بازاریابی توریستی در ایران پرداخته ایم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.