مقاله شناسایی خرابی در عرشه پل های بتنی با استفاده روش موجک (Wavelet)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی خرابی در عرشه پل های بتنی با استفاده روش موجک (Wavelet) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی خرابی در عرشه پل های بتنی با استفاده روش موجک (Wavelet)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی خرابی در عرشه پل های بتنی با استفاده روش موجک (Wavelet)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی خرابی در عرشه پل های بتنی با استفاده روش موجک (Wavelet) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
شناسایی خرابی در عرشه پل های بتنی، با اندازه گیری و پایش سیگنال های ارتعاشی سازه مانند سیگنال های شتاب سازه، یکی از روش هایاصلی، در سیستم پایش سلامت پل ها می باشد. این مقاله برای معرفی یک روش هوشمند آنالیز سیگنال در شناسایی خرابی از روش انتقالموجک (wavelet transform) در عرشه پل بتنی استفاده می کند. عرشه پل با روش های اجزای محدود مدل و تعدادی سناریوخرابی در قسمت های مختلف آن در نظر گرفته شده است. یک نیروی ضربه ای به پل اعمال شده، سپس شتاب در تعدادی نقاط مشخص از پل بهصورت مجزا برداشت می شود. با استفاده از آنالیز موجک، شتاب در هرنقطه بررسی شده و تفاوت های ایجاد شده در ۲ حالت سازه کنترل ودر لحظه آزمایش یا دارای آسیب محاسبه می شود. اطلاعات بدست آمده از این اختلاف ها برای شناسایی خرابی و محل آن مورد استفادهقرار می گیرد. با توجه به بررسی شتاب در نقاط مختلف عرشه پل، دیگر نیازی به محاسبه فرکانس و شکل مد ارتعاشات پل نمی باشد .همچنین نتایج نشان می دهد که هزینه ها و زمان مورد استفاده در این روش نسبت به روش های بازرسی چشمی کمتر و در سازه های حقیقتیکاربردی تر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.