مقاله مطالعه تجربی و شبیه سازی اجزای محدود هیدروفرمینگ قطعات مخروطی ورقهای دولایه به روش هیدرودینامیکی با فشار شعاعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تجربی و شبیه سازی اجزای محدود هیدروفرمینگ قطعات مخروطی ورقهای دولایه به روش هیدرودینامیکی با فشار شعاعی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تجربی و شبیه سازی اجزای محدود هیدروفرمینگ قطعات مخروطی ورقهای دولایه به روش هیدرودینامیکی با فشار شعاعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تجربی و شبیه سازی اجزای محدود هیدروفرمینگ قطعات مخروطی ورقهای دولایه به روش هیدرودینامیکی با فشار شعاعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تجربی و شبیه سازی اجزای محدود هیدروفرمینگ قطعات مخروطی ورقهای دولایه به روش هیدرودینامیکی با فشار شعاعی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه استفاده از ورق های دولایه فلزی به دلیل ایجادخواص ترکیبی در صنایع مختلف از قبیل هوافضا و خودروتوسعه یافته است. شکل دهی قطعات مخروطی در صنعت یکیاز فرایندهای پیچیده است. زیرا بهعلت تماس کم سطح ورق باسنبه در مراحل اولیه شکل دهی، تنش زیادی به ورق اعمالمی شود و باعث پارگی آن خواهد شد. در این پژوهش کششعمیق به روش هیدرو دینامیکی با فشار شعاعی ورقهای دولایهبه صورت مخروطی از نظر تجربی و شبیه سازی اجزای محدودبررسی گردید. آزمایش های متعددی انجام شد و فشارهایبحرانی تعیین کننده، به دست آمد. پارامترهایی از قبیل توزیعضخامت در مسیر فشارهای مختلف ، عیوب احتمالی ایجاد شدهدر طی فرایند و اثر ترتیب چیدمان ورق ها مورد ارزیابی قرارگرفت. نتایج نشان می دهد بحرانی ترین ناحیه در فرایندهیدروفرمینگ قطعات دولایه مخروطی، ناحیه تماس با شعاعسر سنبه است. در یک فشار معین و بهینه، قطعه بدون عیبشکل می گیرد و در فشارهای بالاتر، تأثیر مثبتی روی کیفیتکشش بوجود نمی آید. ترتیب چیدمان ورق ها اثر مهمی رویفشارهای بحرانی دارد. به گونهای که هرگاه ورق با استحکامپایین تر در تماس با سنبه باشد، فشارهای بحرانی افزایش می -یابد. نتایج شبیه سازی توسط آزمایش های تجربی تایید شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.