بررسی سیستم اینترنتی نظر سنجی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
20 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سیستم اینترنتی نظر سنجی دارای ۱۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سیستم اینترنتی نظر سنجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه بررسی سیستم اینترنتی نظر سنجی

شرح پروژه

۱-  بخشهای قابل دسترسی توسط تکنسین

۱-۱ –  ورود به سیستم

۱-۲-  ایجاد کاربر جدید

۱-۳-  حذف کاربرها

۱-۴-  ایجاد نظرسنجی جدید

۱-۵- اضافه نمودن جوابهای مرتبط به نظرسنجی

۱-۶- تغییرات در نظر سنجی

۱-۶-۱- غیر فعال نمودن نظرسنجی

۱-۶-۲-  حذف کردن نظرسنجی

۱-۷-  حذف کردن جوابهای نظرسنجی

۲-  بخشهای قابل دسترسی توسط کاربر

۲-۱-  ورود به سیستم

۲-۲- نحوه استفاده از نظرسنجی

۳-  ساختار پایگاه داده ها

۳-۱- جدول Survey

۳-۲- جدول Options

۳-۳-  جدول Answers

۳-۴-  جدول کاربرها

۳-۵-  ارتباط بین جداول

۴-     Data flow Diagram

۴- ۱- کاربر

۴-۲- تکنسین

کد برنامه

 

مقدمه
رفع مشکلات فنی با استفاده از نظرسنجی از مشتریان از جمله سرویسهایی است که سازمانها میتوانند به مشتریان خود ارائه کنند. انجام دستی این کار معمولاً با مشکلاتی از قبیل تأخیر در انجام و کاغذ بازی های زیاد همراه است. در ای سیستم یک راه حل نرم افزاری برای خودکارسازی و ساختارمند کردن فرآیند نظرسنجی از مشتریان ایجاد شده است. این سیستم سرویس اینترنتی برای ارتباط مشتریان با سیستم مورد نظر راارائه می کند. به این صورت که هنگام خرید محصول توسط مشتری، یک کلمه کاربری و رمز عبور به او داده می شود. مشتری با مراجعه به سایت وب طراحی شده می تواند رضایت یا نارضایتی خود را از سیستم،یا محصول یا سرویس ارائه شده گزارش کند. جواب و IP address کامپیوتر مشتری به همراه نوع نظرسنجی  وارد پایگاه داده  می شود و تکنسینها با توجه به مهارتهایشان جوابهای مشتریاان را بررسی و در جهت رفع مشکل اقدام می کنند. تکنسینها با استفاده از این سیستم میتوانند هرگونه نظرسنجی را طراحی و در قابل دسترس مشتریان قرار دهند همچنین میتوانند نظرسنجی هایی که برای مدت طولانی مورد استفاده مشتریان قرار گرفته را غیرفعال یا به عبارتی از دید مشتریان پنهان کنند. از امکانات دیگر ای سیستم این می باشد که هر مشتری فقط یکباراجازه شرکت در نظر سنجی را دارد. در صورت تکرار نظرسنجی با توجه به اینکه IP Address استفاده شده توسط مشتری به همراه جواب او در پایگاه داده ذخیره شده سیستم پیغامی را به مشتری نشان داده و به اطلاع او می رساند که ایشان قبلا در این نظرسنجی شرکت نموده اند و اجازه دادن نظر جدید یا تغییر آنرا ندارند .
یکی دیگر از امکاناتی که برای تکنسینها  وجود دارد، امکان تغییر و یا حذف نظرسنجیهایی است که قبلا طراحی گردیده است.
همانطور که در این گزارش بررسی شده است، یکی از عوامل اساسی موفقیت در فرآیند پشتیبانی و خدمات به مشتری نظر سنجی از مشتری می باشد. این فرایند نه تنها باعث آشنایی مشتری با محصول یا سرویس ارائه شده می شود بلکه باعث پیشرفت در سیستم و موجب بهبود بخشیدن کیفیت محصول یا سرویسها و خدمات ارائه شده و حتی خود محصول می شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.