مقاله تعیین رابطه بین میزان استفاده از رسانه ها و شکل گیری هویت قومی شهروندان تبریز در سال ۱۳۹۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین رابطه بین میزان استفاده از رسانه ها و شکل گیری هویت قومی شهروندان تبریز در سال ۱۳۹۰ دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین رابطه بین میزان استفاده از رسانه ها و شکل گیری هویت قومی شهروندان تبریز در سال ۱۳۹۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین رابطه بین میزان استفاده از رسانه ها و شکل گیری هویت قومی شهروندان تبریز در سال ۱۳۹۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین رابطه بین میزان استفاده از رسانه ها و شکل گیری هویت قومی شهروندان تبریز در سال ۱۳۹۰ :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
رشد انباشت اطلاعات، رشد انفجاری نشانه ها و ; باعث تغییرات گسترده ای در سطح جوامع گردیده و دگرگون شدن خیلی از ساختارها و نهادهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را در پی داشته است، به گونه ای که اغلب این ساختارها و نهادها مشروعیت خود را در م عرض خطر می بینند و ناچار به همسازی خود با این تغییرات می باشند. در جهانی که قدرت، ثروت و نمادها به صورت جریانی جهانی درآمده اند، جستجوی هویت جمعی و هویت فردی منبع اصلی معنای اجتماعی شده است. البته این گرایش تازه ای نیست، زیرا هویت و به ویژه هویت قومیف از دوره های آغازین زندگی بشری همیشه منبع معنا بوده است. با وجود این، در دوران اخیر، هویت به اصلی ترین و گاهی تنها منبع معنا تبدیل شده ا ست. هدف از این پژوهش بررسی تعبین رابطه بین میزان استفاده از رسانه ها و شکل گیری هویت قومی شهروندان تبریز می باشد که با مطالعه نظریه های مرتبط فرضیات تحقیق طرح شده و شاخص های مورد نیاز تعیین و تعریف گردیده است. روش پژوهش در این تحقیق از نوع پیمایشی بوده و برای جمع آوری داده های مورد نیاز از ابزار پرسشنامه و برای سنجش پایایی ابزار پژوهش از آلفای کرونباخ استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل افراد ۳۴-۱۵ است که در زمان تحقیق (۹۰) در شهر تبریز سکونت داشتند. جهت تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است. حجم نمونه با استفاده ازفرمول کوکران ۳۸۰ نفر است. یافته های پژوهش نشان می دهد بین میزان استفاده از اینترنت و هویت قومی شهروندان واقع در سنین ۱۵ الی ۳۴ سال تبریز رابطه معنی داری با شدت همبستگی معکوس و متوسط وجود دارد. بین میزان استفاده از تلفه همراه و هویت قومی شهروندان واقع در سنین ۱۵ الی ۳۴ سال تبریز رابطه معنی داری وجود ندارد. نتایج تحلیل چند متغیره نشان داد که از مجموع متغیرهای مستقل مؤثر بر متغیر وابسته در نهایت ۷ متغیر توانستند ۳۵/۴ درصد از واریانس متغیر هویت قومی را تبیین کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.