مقاله تحلیل ارتعاشات غیرخطی یک سیستم تعلیق دو درجه آزادی و استفاده از جاذب خطی در حالت تشدید اولیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل ارتعاشات غیرخطی یک سیستم تعلیق دو درجه آزادی و استفاده از جاذب خطی در حالت تشدید اولیه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل ارتعاشات غیرخطی یک سیستم تعلیق دو درجه آزادی و استفاده از جاذب خطی در حالت تشدید اولیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل ارتعاشات غیرخطی یک سیستم تعلیق دو درجه آزادی و استفاده از جاذب خطی در حالت تشدید اولیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل ارتعاشات غیرخطی یک سیستم تعلیق دو درجه آزادی و استفاده از جاذب خطی در حالت تشدید اولیه :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این مقاله به تحلیل دینامیکی یک سیستم تعلیق دو درجه آزادی غیرخطی پرداخته می شود سیستم مورد نظر یک ارتعاش گیر مکانیکی شامل یک جسم صلب است که روی دو فنر غیرخطی و دو میراگر خطی قرار گرفته است هدف از تحلیل، بررسی پاسخ سیستم تحت تحریک خارجی در شرایط حالت تشدید اولیه می باشد به منظور کنترل غیرفعال ارتعاشات تشدید اولیه سیستم غیرخطی بامیراگر، از یک جاذب دینامیک ارتعاشی خطی استفاده شده است جاذب مورد نظر یک جرم متمرکز می باشد که به وسیله یک فنر خطی و یک میراگر خطی به سویستم تعلیق دو درجه آزادی مورد نظر متصل شده است جرم جاذب بسیار کمتر از جرم سیستم بوده و میزان ضرایب سختی و میرایی نیز نسبت به سیستم اصلی بسیار ناچیز هستند بعد از مدل کردن ریاضی سیستم تعلیق دو درجه آزادی معادلات حرکت برای دو حالت سیستم غیرخطیا صلی بدون جاذب و سیستم غیرخطی اصلی با جاذب دینامیکی بدست می آیند جهت حل معادلات بدست آمده از روش مقیاس های چندگانه زمانی با در نظر گرفتن دو گام زمانی استفاده شده است از حل معادلات مذکور دو دسته معادلات که عبارتند از پاسخ فرکانسی و معادلات صفحه فازی سیستم در دو حالت با جاذب و بدون جاذب دینامیکی بدست می آیند اثر تغییرات جرم، ضرایب سختی و میرایی جاذب بر معادلات بدست آمده مورد بررسی قرار می گیرد نتایج نشان می دهند که در صورت غیرخطی ضعیف بودن سیستم اصلی و با تنظیم مناسب مقادیر پارامترهای جاذب می توان با اطمینان از یک جاذب خطی برای کنترل ارتعاشات تشدید اولیه سیستم تعلیق دو درجه آزادی یرخطی استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.