مقاله مدل سازی سیستم روتور یاتاقان پیوسته با استفاده از روش رایلی ریتز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل سازی سیستم روتور یاتاقان پیوسته با استفاده از روش رایلی ریتز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی سیستم روتور یاتاقان پیوسته با استفاده از روش رایلی ریتز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی سیستم روتور یاتاقان پیوسته با استفاده از روش رایلی ریتز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی سیستم روتور یاتاقان پیوسته با استفاده از روش رایلی ریتز :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
روتور اصلی ترین بخش یک سیستم دوار است که همواره مستعد انواع ناملایمات خواهد بود. مدل سازی این بخش خاص از ماشین به دلیل پیچیدگی های هندسی و شرایط مرزی خاص با دشواری های فراوانی همراه خواهد بود. علیرغم مطالعات بسیار انجام شده در این زمینه، همواره مهندسین ناچار به ساده سازی هایی همچون عدم درنظرگیری پیوستگی شافت هستند. همچنین در مدل سازی های انجام شده با شافت پیوسته، انتخاب مودشیپ های سیستم، به دلیل وجود دیسک و یاتاقان به سادگی نبوده و با تغییر هر یک از مشخصات مسئله، مودشیپ های سیستم تغییر کرده و با مسئله ای جدید روبرو خواهیم بود. در استفاده از روش های المان محدود نیز، با حجم عظیمی از معادلات و بالارفتن زمان محاسبه نتایج روبرو خواهیم بود. در تحقیق پیشرو، یک سیستم روتور یاتاقان پیوسته با شرایط کاملا دلخواه، اعم از تعداد دیسک و یاتاقان و مکان های قرارگیری آن ها با استفاده از تئوری رایلی مدل شده و با استفاده از روش تقریبی رایلی ریتز ترم های انرژی آن به دست آمده و نتایج حاصله با روش های دیگر مقایسه گردیده است. در فرآیند تدوین این مقاله، در ابتدا یک مدل نسبتا کاملی از روتور با تمامی شرایط دلخواه داده خواهد شد. سپس ترم های انرژی جنبشی و پتانسیل هر قسمت خاص از روتور به طور جداگانه نوشته می شود. پس از آن اشاره ای به روش استخراج ماتریس ژیروسکوپیک با استفاده از روش رایلی ریتز خواهد گردید. برای اعتبار سنجی ادعای گفته شده، به حل چند مثال پرداخته و نتایج حاصله با نتایج موجود در مراجع دیگر مورد مقایسه قرار می گیرد. مطالعات انجا م شد ه مبی ن ای ن واقعیت است که ، روش ارائه شد ه د ر ای ن تحقیق به خوبی و سادگی می تواند حالت های پیچیده ای از روتور را مدل سازی کرده و نتایج قابل مقایسه ای با نتایج روش های طاقت فرسایی مانند المان محدود ارائه دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.