مقاله بهبود انتقال حرارت با استفاده از بافل در جت پایپ یک موتور جت G-85


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهبود انتقال حرارت با استفاده از بافل در جت پایپ یک موتور جت G-85 دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهبود انتقال حرارت با استفاده از بافل در جت پایپ یک موتور جت G-85  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود انتقال حرارت با استفاده از بافل در جت پایپ یک موتور جت G-85،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهبود انتقال حرارت با استفاده از بافل در جت پایپ یک موتور جت G-85 :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در این مقاله به بررسی عددی بهبود انتقال حرارت (خنک کاری) با استفاده از بافل در جت پایپ یک موتور جت پرداخته شده است. جریان سیال بررسی شده در این مطالعه سه بعدی، پایا، تراکم پذیر و آشفته می باشد. م دل آشفته ی استفاده شده در این بررسی k- استاندارد می باشد. پس از تولید هندسه و شبکه توسط نرم افزار گمبیت ۲۴، شبیه سازی جریان با استفاده از نرم افزار فلوئنت ۱۴ انجام شده است. ایده ی اصلی در این مقاله، بکارگیری بافل (تیغه) در مسیر جریان سیال خنک کار و تأثیر آن بر روند خنک کاری می باشد. عوامل مؤثر بر روند خنک کاری شامل؛ قطر هیدرولیکی ((D(h، تعداد بافل، ارتفاع بافل (H) می باشند. قطر هیدرولیکی در نسبت های مختلف، (فرمول در متن مقاله اصلی) تعداد بافل در شش چیدمان متفاوت، ارتفاع بافل در نسبت های مختلف، (فرمول در متن مقاله اصلی) بررسی؛ و تأثیر آن بر افت فشار سیال خنک کار و دمای میانگین جت پایپ، مورد ارزیابی واقع شده ا ست. نتایج حاصل از این بررسی ها نشان می دهند، بافل ها بر روند جریان سیال و انتقال حرارت، به شدت تأثیر می گذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.