مقاله شبیه سازی عددی جریان روی مجموعهای از میکروسیلندرهای مدور با استفاده از روش شبکه بولتزمن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی عددی جریان روی مجموعهای از میکروسیلندرهای مدور با استفاده از روش شبکه بولتزمن دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی عددی جریان روی مجموعهای از میکروسیلندرهای مدور با استفاده از روش شبکه بولتزمن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی عددی جریان روی مجموعهای از میکروسیلندرهای مدور با استفاده از روش شبکه بولتزمن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی عددی جریان روی مجموعهای از میکروسیلندرهای مدور با استفاده از روش شبکه بولتزمن :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در بسیاری از کاربردهای صنعتی و پزشکی جریان سیال حول مجموعه ای از سیلندرها قابل مشاهده است. از جمله این موارد می توانبه مبدلهای حرارتی در صنایع مختلف و فیلترهای فیبری اشاره کرد. همچنین این هندسه را می توان به عنوان یک محیط متخلخل سادهدر نظر گرفت. در کار حاضر با استفاده از روش شبکه بولتزمن که ابزاری مناسب برای حل عددی جریانهای با هندسه پیچیده می باشد،جریان حول مجموعهای از سیلندرهای مدور به عنوان مدلی ساده شده از فیلترهای فیبری شبیه سازی شد. در ابتدا به منظور اعتبارسنجی نتایج حاصل از کد نوشته شده، جریان حول ستونی از سیلندرها شبیه سازی و ضریب درگ به دست آمده با نتایج موجود مقایسهو تطابق خوبی مشاهده گردید. سپس با مدلسازی مجموعهای از سیلندرهای مدور با آرایش منظم، تأثیر نحوه آرایش سیلندرها در مسیرجریان همچنین اثر فاصله بین سیلندرها (گام سیلندر) بر روی افت فشار ایجاد شده برای جریا ن در محدوده اعداد رینولدز پایین کهعموماً در شرایط کارکرد فیلترهای هوایی برقرار است، بررسی گردید. با استفاده از نتایج حاصله، رابطه ای بین ضریب افت فشار بر حسبعدد رینولدز و گام سیلندر برای این نوع جریان و در محدوده اعداد رینولدز مورد بررسی به دست آمد. نتایج نشان دادند که اثر گامسیلندر روی افت فشار بسیار بیشتر از نحوه آرایش سیلندرها است. هر چه گام سیلندر بزرگتر شود، افزایش گام تأثیر کمتری بر افت فشاردارد. در رینولدزهای بزرگتر تأثیر آرایش سیلندرها روی افت فشار محسوستر است. در ضمن با افزایش گام تأثیر عدد رینولدز روی افتفشار کاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.