مقاله دیدگاه مصرف کنندگان نسبت به عوامل آموزشی موثر بر پذیرش محصول ارگانیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله دیدگاه مصرف کنندگان نسبت به عوامل آموزشی موثر بر پذیرش محصول ارگانیک دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله دیدگاه مصرف کنندگان نسبت به عوامل آموزشی موثر بر پذیرش محصول ارگانیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دیدگاه مصرف کنندگان نسبت به عوامل آموزشی موثر بر پذیرش محصول ارگانیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله دیدگاه مصرف کنندگان نسبت به عوامل آموزشی موثر بر پذیرش محصول ارگانیک :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
هدف از این تحقیق دیدگاه مصرف کنندگان نسبت به عوامل آموزشی موثر بر پذیرش محصول ارگانیک در میادین میوه و تره بار شهر تهران بود. تحقی از نوع کاربردی، روش پژوهش توصیفی وجامعه آماری آن شامل ۱۵۷۸۸ نفر از مصرف کنندگان بود که از این تعداد ۳۲۰ نفر به عنوان نمونه، مورد مطالعه قرار گرفتند. حجم نمونه از طریق فرمول کوکران حاسبه گردید و نمونه گیری به روش طبقه ای نسبی و به شکل تصادفی صورت گرفت. ابزار تحقیق، پرسشنامه ای بود که روایی صوری، محتوایی آن براساس نظرات اساتید تأیید و برای تعیین میزان پایایی، از ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۹ استفاده گردید. تجزیه و تحلیل داده ها از طریق نرم افزار SPSSصورت گرفت. یافته ها نشان داد از نظر مصرف کنندگان مهم ترین عامل آموزشی در پذیرش محصول ارگانیک برنامه های آموزشی تلویزیونی بود. نتایج رگرسیون چندگانه به روش گام به گام نشان داد که متغیرهای برگزاری سمینارها و همایشها و اینرنت، دوستان و آشنایان ، تلویزیون، نشریات و مجلات، آموزش به وسیله کارشناسان سلامت و فیلم های آموزشی مرتبط، نقش مثبت بر پذیرش محصول ارگانیک توسط مصرف کنندگان را داشته و ۳۷/ ۱ درصد از تغییرات متغیر وابسته راتبیین نمود اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.