مقاله ارائه مدلی جهت تحلیل تاثیر شخصیت برند مقصد، خوپنداره، خود کارکردی بر نیات رفتاری گردشگران نسبت به بازدید مجدد از شهر پول کجور در استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی جهت تحلیل تاثیر شخصیت برند مقصد، خوپنداره، خود کارکردی بر نیات رفتاری گردشگران نسبت به بازدید مجدد از شهر پول کجور در استان مازندران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی جهت تحلیل تاثیر شخصیت برند مقصد، خوپنداره، خود کارکردی بر نیات رفتاری گردشگران نسبت به بازدید مجدد از شهر پول کجور در استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی جهت تحلیل تاثیر شخصیت برند مقصد، خوپنداره، خود کارکردی بر نیات رفتاری گردشگران نسبت به بازدید مجدد از شهر پول کجور در استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی جهت تحلیل تاثیر شخصیت برند مقصد، خوپنداره، خود کارکردی بر نیات رفتاری گردشگران نسبت به بازدید مجدد از شهر پول کجور در استان مازندران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف این پژوهش کشف روابط بین متغیرهای شخصیت برند مقصد، خودپنداره، خود کارکردی و تمایل بازدید مجدد از مقاصد گردشگری با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) است. این پژوهش با توجه به هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش گردشگرانی هستند که در بازه زمانی بهار سال ۱۳۹۲ به شهر پول کجور مسافرت داشته اند. تعداد ۱۷۴ گردشگر به روش نمونه گیری تصادفی قابل دسترس به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت سنجش روائی مدل از روش مدل یابی معادلات ساختاری، اسفتاده و بر اساس نتایج تحلیل مسیر ارتباط متغیرهای این پژوهش مورد تائید قرار گرفته است. با توجه به نتایج بدست آمده، ادراک گردشگران از شخصیت برند مقصد، خودپنداره و خودکارکردی ادراک شده گردشگران نسبت به مقصد گردشگری طور مثبتی بر سطح تمایل گردشگران به بازدید مجدد از آن مقصد تاثیر می گذارد. یافته های این پژوهش منجر به درک بهتری از مکانیسم های رفتاری می گردد که مبنای قابل قبول برای حفظ و افزایش بازدید گردشگران از یک مقصد گردشگری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.