مقاله ارائه مدل رقابتی فروش چند جانبه در زنجیره های تامین و تحلیل تعادلات آن با استفاده از نظریه بازی ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل رقابتی فروش چند جانبه در زنجیره های تامین و تحلیل تعادلات آن با استفاده از نظریه بازی ها دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل رقابتی فروش چند جانبه در زنجیره های تامین و تحلیل تعادلات آن با استفاده از نظریه بازی ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل رقابتی فروش چند جانبه در زنجیره های تامین و تحلیل تعادلات آن با استفاده از نظریه بازی ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل رقابتی فروش چند جانبه در زنجیره های تامین و تحلیل تعادلات آن با استفاده از نظریه بازی ها :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
توزیع و فروش محصولات، زیر مجموعه ای از مدیریت زنجیره تامین می باشد. فروش چند جانبه و فروش انحصاری هر کدام یک استراتژی در توزیع و فروش محصولات می باشند که در میان اکثر تولیدکنندگان و بازارهای فروش یا خرده فروشان در شرایط مختلف دیده می شود. مهم است که یک شرکت در یک تجارت متمرکز بر مشتری یک استراتژی توزیع تعریف شده داشته باشد. یک مداخله در کانال های توزیع می تواند هزینه توزیع را کاهش دهد به خصوص در جاهایی که منابع عرضه فراوان نباشد و یا حمل و نقل مشکل و گران باشد. حال در جهت یافتن کانال های توزیع بهینه در این پژوهش، مدلی ارائه شده است که به این شرح می باشد. یک سیستم زنجیره تامین متشکل از دو تولید کننده، دو خرده فروش و یک محصول تولیدی، در نظر گرفته می شود. فرض می شود، یکی از تولید کنندگان مالک یکی از بازارهای فروش بوده و بازار فروش دوم مستقل است و همچنین حتمی یکی از تولید کنندگان باید به هر دو خرده فروش محصول ارائه دهد. در این صورت زنجیره تامین مورد نظر در شرایط فروش چند جانبه در مقابل فروش انحصاری قرار گرفته است. برای حل مدل و همچنین انتخاب استراتژی بهینه، در خط مشی های مختلف توزیع محصول از یک بازی بسط یافته سه مرحله ای استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.