مقاله قابلیت سنجی نقش الگوی نوین آمیخته بازاریابی (۷P) در جهت گسترش و توسعه خدمات گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله قابلیت سنجی نقش الگوی نوین آمیخته بازاریابی (۷P) در جهت گسترش و توسعه خدمات گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله قابلیت سنجی نقش الگوی نوین آمیخته بازاریابی (۷P) در جهت گسترش و توسعه خدمات گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله قابلیت سنجی نقش الگوی نوین آمیخته بازاریابی (۷P) در جهت گسترش و توسعه خدمات گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله قابلیت سنجی نقش الگوی نوین آمیخته بازاریابی (۷P) در جهت گسترش و توسعه خدمات گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف پژوهش حاضر قابلیت سنجی نقش الگوی نوین آمیخته بازاریابی (۷P) در جهت گسترش و توسعه خدمات گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی می باشد. تحقیق از لحاظ هدف جزء تحقیقات کاربردی و از لحاظ جمع آوری داده ها تحقیقی توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق کلیه گردشگران داخلی شهر همدان می باشند. جهت برآورد حجم نمونه از جدول مورگان استفاده و تعداد ۱۹۶ نفر تعیین شد. روش نمونه گیری از نوع تصادفی ساده می باشد. ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسشنامه می باشد که از ۳۵ سؤال تشکیل شده است. جهت سنجش روایی پرسشنامه از روش روایی صوری و برای سنجش میزان پایایی پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ استفاده و مقدار ۰/۸۲۵ محاسبه گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی آزمون تحلیل کوواریانس چند متغیره استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که الگوی نوین آمیخته بازاریابی (۷P) در جهت گسترش و توسعه خدمات گردشگری مؤثر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.