بررسی روش های تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روش های تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی دارای ۷۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روش های تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه بررسی روش های تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی

چکیده

مقدمه

فصل اول: بیان فرصت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب

۱-۱ مهارت ارزیابی اطلاعات

۱-۲ مفهوم مهارت اطلاع یابی

۱-۳ مفهوم تفکر انتقادی

۱-۴ ضرورت ارزیابی اطلاعات در عصر اطلاعات

۱-۴-۲ جهانی شدن و ارزش اطلاعات

۱-۴-۳ رشد تکنولوژی و آلودگی اطلاعات

۱-۴-۴ اطلاع گرایی و جامعه و جامعه اطلاعاتی

۱-۴-۵ کاربردنهایی و مهارت های اطلاع یابی

۱-۵ ضرورت ارزیابی صفحات وب

۱-۶ ضرورت ارزیابی صفحات وب

۱-۷ معیارهای ارزیابی صفحات وب

۱-۸ هدف را مشخص کنید

۱-۹ تعیین میزان پویش

۱-۱۰ ارزیابی شهرت و اعتبار

۱-۱۱ تعیین صحت

۱-۱۲ روزآمدی

۱-۱۳ قابلیت دسترس پذیری

۱-۱۴ قیمت

فصل دوم: مقایسه متدهای قابل دسترسی ارزیابی وب و معلومات

حاصل از کارآیی متدهای ارزیابی

۲-۱ دلایل تضمین دسترسی وب سایت

۲-۲ منابعی که به دسترسی سایت کمک می کند

۲-۳ مبحث

فصل سوم: برنامه وب سایت

۳-۱ مدیریت برنامه وب سایت

۳-۱-۱ سنجش کارآیی

۳-۲ ارزیابی آنچه در وب می بینید

۳-۳ طراحی وب در دسترس چیست؟

۳-۴ دسترسی برای وب

فصل چهارم «نحوه کار برنامه های کاربردی وب»

۴-۱ معماری برنامه کاربردی

۴-۲ حلقه درخواست- پاسخ

۴-۳ UPL  های عمل مؤلفه

۴-۴ پیام های حلقه درخواست- پاسخ

۴-۵ پردازش درخواست

۴-۶ ایجاد پاسخ

۴-۷ بک تراک کش

۴-۸ ایجاد پروژه ها

۴-۸-۱ انتخاب یک قالب

۴-۸-۲ ایجاد یک پروژه برنامه وب

۴-۸-۳ فایل ها و گروه های پروژه

۴-۸-۴ کلاس ها

۴-۹ مؤلفه های وب

۴-۱۰ منابع

۴-۱۰-۱ منابع سرور وب

۴-۱۰-۲ چارچوب ها

۴-۱۰-۳ محصول ها

۴-۱۱ مقصدها

۴-۱۲ ساخت برنامه شما

۴-۱۳ نصب برنامه کاربردی شما

۴-۱۴ خلق مولفه های وب

۴-۱۵ فایل های جاوا

۴-۱۵-۱ فایل هایHTML, WOD

۴-۱۵-۲ حفظ و نگهداری وضعیت

۴-۱۶ افزودن متد به مؤلفه

۴-۱۷ افزودن منطق بر متد

۴-۱۸ چگونگی عملکرد حفظ وضعیت

۴-۱۹ استفاده از برنامه و شیء

۴-۲۰ مدیریت کش و عمل بک تراک

۴-۲۱ کش تعریف مؤلفه

۴-۲۲ کش صفحهServer-side

۴-۲۳ ردکشServer-side

حرف آخر

منابع و مآخذ

مقدمه
 
اینترنت به عنوان ابزاری که بازیابی سریع و آسان اطلاعات را فراهم می آورد از سوی کاربران بسیاری مورد استفاده و استناد قرار می گیرد. کاربران معمولا بدون توجه به معیارهای ارزیابی انتقادی هر آنچه را که در اینترنت بازیابی می شود معتبر می شمارند و در مطالعات تحقیقاتی خویش مورد استفاده و استناد قرار می دهند. (Case, 2003 ) نظر قالب کتابداران و اعضای هیات علمی آن است که استناد در تحقیقات دانشجویی به سمت منابع اینترنتی رفته و دانشجویان بر استفاده از این منابع بسیار تاکید دارند.(۲۰۰۲Davis,نقل از Tillotson, 2003: 4) یافته های تولپانن نشان می دهد که ۵/۹۲ درصد از دانشجویان ورودی زبان انگلیسی اطلاعات موجود در اینترنت را معتبر می دانند و این در حالی است که ۵/۵۲ درصد ازآنان اطلاعات بازیابی شده را هرگز ارزیابی نمی کنند.(Tillotson,2003:4  نقل ازTolpannan,1999)
اغلب کاربران اطلاعات بازیابی شده از اینترنت را معتبر می شمارند و قادر به تشخیص گهر از زباله  نیستند.اغلب کاربران در پاسخ به این سوال که چرا به این منبع استناد کرده اید و آیا این منبع معتبر است یا خیر؟ چنین پاسخ می دهند که " آن را جستجو و بازیابی کرده ام واز آن استفاده می کنم." در این پاسخ جایی برای ارزیابی منتقدانه اطلاعات بازیابی شده گذاشته نشده است و اتکای صرف به مطالب بازیابی شده و ارزیابی نشده به طور وحشتناکی نمایان است.(Williams, 2003) تسهیلات تکنولوژیکی موجود بسیاری از موانع انتشار و اشاعه اطلاعات را از میان برداشته است. امروز هر فردی می تواند به نشر عقاید خویش پرداخته و وب سایت خود را مدیریت نماید. گستره صفحات وب روز به روز بیشتر می شود و بر آلودگی اطلاعات در این آشفته بازار اطلاعاتی افزوده می گردد. از سویی جامعه امروز به سمت جامعه اطلاعاتی در حال حرکت است. جهانی شدن و اطلاعات گرایی از مشخصه ها ی عصر اطلاعات است. دسترسی به اطلاعات متناسب با نیازهای اطلاعاتی، در زمانی کوتاه مهارتهایی خاص می طلبد. سواد اطلاعاتی لازمه جامعه اطلاعاتی است و برای رسیدن به این سواد کاربران باید به مهارتهای اطلاع یابی مجهز باشند. یکی از مهارتهای اطلاع یابی, مهارت ارزیابی است. اما پرسش آن است که آیا واقعا اطلاعات بازیابی شده از اینترنت نیاز به ارزیابی دارند و یا هر نوع اطلاعات بازیابی شده می تواند مستند باشد و مورد استناد قرار گیرد؟ ضرورت ارزیابی اطلاعات بازیابی شده در چیست و چه معیارهایی برای ارزیابی وجود دارد؟ در این نوشته سعی بر آن است تا با روشن ساختن ضرورت ارزیابی اطلاعات بازیابی شده در فضای اینترنت, معیارهای ارزیابی صفحات وب به عنوان یکی از محمل های اطلاعاتی تبیین گردد.
 

بخشی از منابع و مراجع پروژه بررسی روش های تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی

 حری، عباس (۱۳۸۲) .اطلاع رسانی: نگرش ها و پژوهش ها. تهران: نشر کتابدار.
حسن زاده، محمد. "تعامل حرفه کتابداری و اطلاع رسانی با فرایند جهانی شدن". [پیوسته] :
<http://www.hassanzadeh.netfirms.com/myart/globinfart.doc>
دیانی، محمد حسین و عبدلاحمید معروف زاده (۱۳۷۰) .مبانی مرجع: فنون و روشهای پرسش کاوی و پاسخ یابی از منابع کتابخانه. مشهد: آستان قدس رضوی.
کوک, آلیسون (۱۳۸۲). راهنمای یافتن اطلاعات با کیفیت در اینترنت. ترجمه مهدی خادمیان.مشهد: چاپار.
لی، یان مال (۱۳۷۶) .اصول آموزش مهارتهای اطلاع یابی. ترجمه فاطمه سبکروح و آذر عمرانی. تهران: واژه پرداز.
Barker, Jon (2004) ”Finding Information on the Internet: A Tutorial University of California”.
 Available at:
<http://www.lib.berkeley.edu/TeachingLib/Guides/Internet/Evaluate.html>
Case, Ronald. (2003) “Making Critical Thinking An Integral part of Electronic Research”.School Library in Canada.22(4).
Available at: <http://search.epnet.com/login.aspx>
Engle, Micheal.(2004)"The Seven Steps of the Research Process”. Cornel University Library.
 Available at: <http://www.library.cornell.edu/olinuris/ref/research/skill1.htm%20-%20bibliog>
Smith, Alistair.(1997) "Criteria for evaluation of Internet Information Resource “The Public-Access Computer Systems Review. 8(3).
Available at:<http://www.vuw.ac.nz/staff/alastair_smith/evaln/index.htm>
Smith, Marshall L. (2001) “Critical Thinking and the Web”. Darlene Lynch and Robert F. Vernon, Journal of Social Work Education, 37(2): p381-387.
Available at: <http://search.epnet.com/login.aspx>
Standler, Ronald B. (2004)“Evaluating Credibility of Information on the Internet” .
 Available at: <http://www.rbs0.com/credible.pdf> 
Tilloston, Joy.(2003)”A Portrait of the Audience for Instruction in Web Searching: Result of a Survey Conducted at Tow Canadian Universities”. CJLIS/RCSIB .27(1):
p3-24.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.