مقاله ارائه ی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و هدپرف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه ی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و هدپرف دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه ی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و هدپرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه ی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و هدپرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه ی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و هدپرف :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
امروزه جلب رضایت مشتری مهم ترین مزیت رقابتی محسوب می شود و این مهم در سازمان های خدماتی بسیار پررنگ تر است به نحوی که تحقیقات زیادی را در این زمینه به خود اختصاص داده است. نهاد آموزش عالی به عنوان یکی از مهم ترین سازمان های ارائه دهنده خدمت است که هدف آن گسترش علم و تربیت نیروی انسانی متخصص می باشد. این نهاد در تلاش است با کسب رضایت دانشجویان، زمینه ساز دستیابی به این هدف شود. ارزیابی کیفیت خدمات نقش بسزایی را در جلب رضایت مشتریان ایفا می کند و تاکنون مدل های زیادی برای این امر به کار گرفته شده است که تمام آن ها ارزیابی رضایت مشتری را همراه با جزءنگری و نه به طور سیستمی، انجام داده اند. هدف از این پژوهش ارائه مدلی جامع و کل نگر در جهت ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی است که تا کنون چنین مدلی در تحقیقات پیشین مشاهده نشدده است. در این پژوهش با به کارگیری رویکرد مدل ساختاری تفسیری (ISM) و ابعاد مدل هدپرف نقشه ای جامع برای مدیران دانشگاهی در جهت کسب رضایت دانشجویان مشخص شده است. نتدایج تحقیدق حاکی از آن است که ابعاد قابلیت دستیابی و پاسخ گویی غیرآموزشی به عنوان زیربنای دستیابی به رضایت دانشجویان بوده و باید در صدر اولویت برنامه های دانشگاهی قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.