مقاله ارائه ی مدلی جهت بررسی تاثیر مولفه های ITIL بر وفادارسازی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه ی مدلی جهت بررسی تاثیر مولفه های ITIL بر وفادارسازی مشتریان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه ی مدلی جهت بررسی تاثیر مولفه های ITIL بر وفادارسازی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه ی مدلی جهت بررسی تاثیر مولفه های ITIL بر وفادارسازی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه ی مدلی جهت بررسی تاثیر مولفه های ITIL بر وفادارسازی مشتریان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز، به سختی میتوان مشتری را با ارائه خدمتی بدیع در بلندمدت شگفت زده کرد، زیرا نوآورانه ترین خدمات نیز خیلی زود توسط رقبا تقلید میشوند. از این رو سرمایه گذاری روی وفاداری مشتری، یک سرمایه گذاری سودمند برای سازمانهای ارائه دهنده خدمات است. مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، چارچوب ارجاعی یکسان برای ارتباطات داخلی و خارجی است که با ارائه خدمات با کیفیتی مطابق انتظار مشتریان، منجر به افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتری، کاهش هزینه های تولید، ساختار سازمانی شفافتر، افزایش کنترل مدیریت و فرهنگی خدمتگرا شده، در نهایت به وفاداری مشتریان منتج میشود. اگرچه چارچوبهای بسیاری برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات وجود دارد، اما مرجع زیرساخت فناوری اطلاعات پرکاربردترین و پذیرفته شده ترین در دنیا به منظور اجرای مدیریت خدمات میباشد. این مرجع برترین تجارب را برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ارائه میدهد. شواهد مستدلی وجود دارد که پیاده سازی مرجع زیرساخت فناوری اطلاعات و داشتن تفکر سیستمی به دنبال آن، باعث افزایش و حفظ مزیت رقابتی میشود. لذا در این نوشتار سعی کردیم با مطالعه ی ادبیات تحقیق در زمینه ی وفاداری مشتریان و مرجع زیرساخت فناوری اطلاعات، مدلی از تاثیر مولفه های این مرجع بر وفادارسازی مشتری، ترسیم کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.