مقاله مقایسه ی مهارت ها و نگرش های دانش آموزان پایه ی سوم طرح توصیفی و کمی مدارس ابتدایی شهرستان دزفول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه ی مهارت ها و نگرش های دانش آموزان پایه ی سوم طرح توصیفی و کمی مدارس ابتدایی شهرستان دزفول دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه ی مهارت ها و نگرش های دانش آموزان پایه ی سوم طرح توصیفی و کمی مدارس ابتدایی شهرستان دزفول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه ی مهارت ها و نگرش های دانش آموزان پایه ی سوم طرح توصیفی و کمی مدارس ابتدایی شهرستان دزفول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه ی مهارت ها و نگرش های دانش آموزان پایه ی سوم طرح توصیفی و کمی مدارس ابتدایی شهرستان دزفول :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
ارزشیابی جزء جدا نشدنی فرایند آموزش و برنامه ریزی درسی است. ارزشیابی توصیفی، رویدادی نوآورانه، در حوزه ی تعلیم و تربیت ایران است، که می خواهد در حوزه های متعدد، تحولات بنیادین ایجاد نماید. پژوهش حاضر، به منظور مقایسه ی مهارت های یادگیری علوم تجربی و نگرش های دانش آموزان پایه ی سوم مدارس ابتدایی مشمول طرح ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی کمی شهرستان دزفول، در سال تحصیلی ۹۰-۸۹ انجام شد. روش پژوهش مورد استفاده، علی – مقایسه ای بود. جامعه ی آماری پژوهش، کلیه ی دانش آموزان پایه ی سوم ابتدایی شهرستان دزفول، به تعداد ۵۷۳۸ نفر می باشند. از این تعداد، ۲۰۰ نفر از دانش آموزان مشمول ارزشیابی توصیفی و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان مشمول ارزشیابی کمی، با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزارهای اندازه گیری عبارت بودند از: ۱- ۷ آزمون عملکردی برای سنجش مهارت های یادگیری علوم تجربی (مشاهده، برقراری ارتباط، طبقه بندی، اندازه گیری، کاربرد ابزار، تفسیر یافته ها و پیش بینی)، ۲- مقیاس درجه بندی مهارت های یادگیری، ۳- مقیاس درجه بندی نگارش های شخصی، اجتماعی و یادگیری. برای تجزیه و تحلیل داده ها، در سطح استنباطی، از آزمون تحلیل واریانس چند متغیره (مانوا) و تحلیل واریانس یک راهه (آنوا) با سطح معناداری ۰/۰۱ = a، استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد، در مؤلفه های مهارت های یادگیری علوم تجربی و همچنین مؤلفه های نگرشی، عملکرد دانش آموزان ارزشیابی توصیفی، به طور معناداری از دانش آموزان ارزشیابی کمی بیشتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.