مقاله ارتباط میان تجربه در استفاده از اینترنت و تأثیر آن بر میزان اعتماد به تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباط میان تجربه در استفاده از اینترنت و تأثیر آن بر میزان اعتماد به تجارت الکترونیک دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط میان تجربه در استفاده از اینترنت و تأثیر آن بر میزان اعتماد به تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط میان تجربه در استفاده از اینترنت و تأثیر آن بر میزان اعتماد به تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط میان تجربه در استفاده از اینترنت و تأثیر آن بر میزان اعتماد به تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
با افزایش ضرورت استفاده از اینترنت به عنوان سریعترین و کم هزینه ترین روش برای بسیاری از فرآیند های مالی و تجاری در دنیای امروز، مسأله اعتماد که از آن بعنوان کلید تجارت الکترونیک نام برده می شود از اهمیت خاصی برخوردار است. با توجه به تفاوت های تجارت سنتی و تجارت الکترونیک، مبانی ایجاد اعتماد در هر یک بررسی های جداگانه ای را می طلبند. این پژوهش تعدادی از عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در تجارت الکترونیک بین مشتریان و کسب و کارها را بررسی و یک چارچوب نظری بر پایه ارتباط میان این متغیرها پیشنهاد می دهد. یافته ها در این پژوهش نشان می دهند که افراد با سطح بالاتری از تجربه در استفاده از اینترنت، اعتماد بیشتری را نسبت به فرآیندهای مالی و تجاری در فضای آنلاین خواهند داشت. همچنین افرادی که سابقه طولانی تری در استفاده از اینترنت دارند و یا ساعات بیشتری را به جستجو در اینترنت می پردازند، شانس بیشتری برای درگیر شدن در فرآیندهای مالی و یا تأمین نیازهای خود از طریق اینترنت دارند. همچنین یافته های این پژوهش نشان می دهد که کیفیت ارائه خدمات آنلاین، قابلیت اعتماد پذیری تکنولوژیک، تأمین امنیت تراکنش ها و نحوه موثر بازاریابی و پیگیری علایق و سلایق مشتریان در جهت شخصی سازی خدمات آنلاین، تاثیر مثبتی بر جلب اعتماد کاربران به تجارت آنلاین خواهند داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.