مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
اطمینان اجتماعی (درک، پیش بینی و کنترل رفتار سایر افراد) محوری ترین نیروی محرکه ی رفتار انسان می باشد. زمانی که قوانین و آداب و رسوم کافی نباشد، مردم به اعتماد و آشنایی، به عنوان مکانیزم اصلی اطمینان محیطی تکیه می کنند. کمبود نسبی مقررات و آداب و رسوم در اینترنت، منجر به اهمیت ویژه ی اعتماد مشتریان در اینترنت گشته است. این مطالعه مقیاس چهار بعدی اعتماد را در زمینه ی خدمات الکترونیک، تایید می کند. مطالعه ی حاضر، صداقت، توانایی (شایستگی)، پیش بینی و خیرخواهی را به عنوان ابعاد اعتماد الکترونیک در میان خریداران اینترنتی بلیط های قطار رجا بررسی می نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.