مقاله نقش محیط های کارآفرینانه و ارتباط آن با نیت کارآفرینی(مطالعه موردی: فارغ التحصیلان دانشگاهی شهر کوهدشت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش محیط های کارآفرینانه و ارتباط آن با نیت کارآفرینی(مطالعه موردی: فارغ التحصیلان دانشگاهی شهر کوهدشت) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش محیط های کارآفرینانه و ارتباط آن با نیت کارآفرینی(مطالعه موردی: فارغ التحصیلان دانشگاهی شهر کوهدشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش محیط های کارآفرینانه و ارتباط آن با نیت کارآفرینی(مطالعه موردی: فارغ التحصیلان دانشگاهی شهر کوهدشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش محیط های کارآفرینانه و ارتباط آن با نیت کارآفرینی(مطالعه موردی: فارغ التحصیلان دانشگاهی شهر کوهدشت) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
کارآفرینی از کارآمدترین روش های تغییر عملیات و سبک مدیریتی است، که طی آن حرکت از عملیات «دیوان سالار» به نگرش, فرهنگ و مدیریت کارآفرینانه تبدیل می شود. مدیران کارآفرین نق بسیار مهمی در تغییر و رشد اقتصادی دارند. برای تصمیم گیری درباره ایجاد یک کسب و کار جدید، قصد کارآفرینی بخ ابتدایی و با اهمیتی از فرایند شناختی محسوب می شود. نیت و قصد کارآفرینان پایه راهبردی توسعه سازمانی جدید را بر مبنای رفتار آگاهانه شکل می دهد. کارآفرینان در خلأ عمل نمی کنند، اما به محیط های کارآفرینی که آن ها را احاطه کرده است واکن نشان می دهند. محیط های کارآفینانه به عنوان عواملی که در توسعه کارآفرینی در مناطق معین اهمیت دارند، تعریف شده است. بنابراین پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش محیط های کارآفرینانه و ارتباط آن با نیت کارآفرینی انجام شده است. روش تحقیق حاضر از نوع پیمایشی و جامعه آماری آن فارغ التحصیلان دانشگاهی شهر کوهدشت می باشند که با حجم ۲۵۰ نفر انتخاب و مورد مطالعه قرار گرفتند. ابزار مورد استفاده این تحقیق، پرسشنامه می باشد. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد، بین متغیرهای مهارت های کارآفرینی و کسب و کار، عدم تمکن مالی، توان مالی، سیاست های دولتی، شرایط فرهنگی، شرایط اجتماعی، شرایط اقتصادی و محیط های کارآفرینانه، با نیت فارغ التحصیلان نسبت به کارآفرینی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد و فرضیه های ما تائید می گردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.