مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی: ارائه مدل پذیرش خرید اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی: ارائه مدل پذیرش خرید اینترنتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی: ارائه مدل پذیرش خرید اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی: ارائه مدل پذیرش خرید اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی: ارائه مدل پذیرش خرید اینترنتی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
بررسی رفتار خرید مشتریان، همواره یکی از مباحث مورد توجه صاحب نظران علوم بازاریابی و رفتارشناسی بوده و با ظهور پدیده اینترنت، این موضوع ابعاد نوینی به خود گرفته است با ظهور اینترنت، دریچه نوینی رو به عرصه بازاریابی باز شد به گونه ای که بسیاری از مفاهیم قدیمی بازاریابی، مدیریت و حتی اقتصاد نیز دچار دگردیسی ژرفی شد یکی از مفاهیمی که در اثر آمیخته شدن مباحث بازاریابی و فناوری اطلاعات، رو به گستردگی نهاد، رفتار خرید مشتری بود با وجود اینکه در مورد رفتار خرید مشتری (خصوصاً اینترنتی)، مقالات و کتب بسیاری موجود است، اما در مورد رابطه بین این دو، یعنی نحوه تغییر رفتار خرید از حالت سنتی به حالت اینترنتی، هنوز مقالات کافی و متناسب با نیازهای دنیای امروز منتشر نشده است در این پژوهش که به روش کیفی انجام شده، پس از مرور و تحلیل تحقیقات گذشته در زمینه فرآیند خرید و رفتار خرید اینترنتی و با توجه خاص به عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خرید اینترنتی، مدلی برای تغییر رفتار مشتریان از خرید سنتی به خرید اینترنتی پیشنهاد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.