مقاله شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت تبریز به روش AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
27 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت تبریز به روش AHP دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت تبریز به روش AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت تبریز به روش AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت تبریز به روش AHP :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت تبریز به روش AHP انجام شده است. برای نیل به هدف فوق دو سوال تدوین شده است. روش تحقیق توصیفی بوده و جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران شعب بانک ملت تبریز میباشد. نمونه آماری با استفاده از رابطه کوکران و به روش نمونه گیری تصادفی ساده، ۳۹ نفور تعیین شده است. برای جمع آوری داده های لازم از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. روایی پرسشنامه به صورت روایی صوری و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ و به تفکیک مولفه های موانع بکارگیری بانکداری الکترونیکی محاسبه شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون T-test و AHP استفاده شده است. نتایج بررسی ها نشان میدهد که به ترتیب شاخص موانع تکنولوژیکی، شاخص موانع فرهنگی و اجتماعی، شاخص موانع مدیریتی، شاخص موانع حقوقی قانونی و شاخص موانع مالی به ترتیب در رتبه های اول تا پنجم قرار می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.