مقاله مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) با رویکرد ایفای نقش های مدیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) با رویکرد ایفای نقش های مدیران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) با رویکرد ایفای نقش های مدیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) با رویکرد ایفای نقش های مدیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) با رویکرد ایفای نقش های مدیران :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
شرکت های موفق همواره به دنبال به کارگیری روش ها و ابزارهای نوین به عنوان مزیت های رقابتی و جهت نیل به توسعه و بهبود مستمر هستند. یکی از این ابزارها مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که با توسعه فن آوری و ارتباطات، امروز با عنوان مدیریت ارتباط مشتری الکترونیک (e-CRM) برشمرده می شود که یک راهبرد تجاری و بازاریابی برای جذب، نگهداری و ارائه خدمات به مشتریان است و با برقراری تعاملات موثر و کارا به مشتریان باعث حفظ و بقای سازمان ها در دنیای رقابتی تجارت می شود. در این مقاله ابتدا با مفاهیم و اصول (CRM) آشنا می شویم و سپس به بررسی (e-CRM) پرداخته و ویژگی ها و جایگاه اقتصادی e-CRM و مزایای آن را به تفکیک برای سازمان ها و مشتریان تشریح می نماییم. همچنین کاربردهای گوناگون فناوری اطلاعات را در رابطه با CRM مورد توجه قرار میدهیم. نتایج بیانگر این است که e-CRM یک سرمایه گذاری استراتژیک در عصر جدید محسوب می شود که می تواند ارتباطات با مشتری را تسهیل کند و انسجام بخشد و شرکت هایی که بهترین استراتژی ارتباط با مشتری را داشته باشند برنده رقابت جذب و نگهداری مشتری هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.