مقاله عوامل موثر در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت ارتباطات راه دور، مورد مطالعاتی شرکت رایتل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت ارتباطات راه دور، مورد مطالعاتی شرکت رایتل دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت ارتباطات راه دور، مورد مطالعاتی شرکت رایتل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت ارتباطات راه دور، مورد مطالعاتی شرکت رایتل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت ارتباطات راه دور، مورد مطالعاتی شرکت رایتل :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در این مطالعه ، هدف شناسایی عوامل موثر در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های خدمات ارتباط راه دور می باشد. برای این منظور از روش های تحلیل محتوا و تکنیک تحلیل عاملی برای شناسایی متغییر ها و سپس عوامل عمده بهبود استفاده کردیم. در کل این تحقیق شامل ۴ مرحله است. مرحله اول استخراج ۳۶ متغییر موثر از ادبیات موضوع در بهبود مدیریت روابط با مشتری. مرحله دوم تعیین ۱۴ متغییر به عنوان پر تکرارترین متغییرهای موثر از طریق تحلیل محتوا. مرحله سوم تهیه و توزیع پرسشنامه لیکرتی جهت تعیین امتیاز متغییر ها از دید کارکنان شرکت رایتل و مرحله چهارم شناسایی عوامل عمده و موثر در بهبود مدیریت روابط با مشتری با تکنیک تحلیل عاملی که عبارتند از: مدیریت و مدیریت نیاز IT راهبردی، مدیریت تغییر و ساختار سازمان، مدیریت دانش و ارزش مشتری، مدیریت تکنولوژی و مطلوب مشتری.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.