مقاله آنالیز فاکتورهای تاثیرگذار بر کاربران شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی با تاکید بر استراتژی های شبکه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آنالیز فاکتورهای تاثیرگذار بر کاربران شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی با تاکید بر استراتژی های شبکه ای دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آنالیز فاکتورهای تاثیرگذار بر کاربران شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی با تاکید بر استراتژی های شبکه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز فاکتورهای تاثیرگذار بر کاربران شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی با تاکید بر استراتژی های شبکه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آنالیز فاکتورهای تاثیرگذار بر کاربران شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی با تاکید بر استراتژی های شبکه ای :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
امروزه با توجه به گسترش روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و سرعت زیاد انتشار اطلاعات در این شبکه ها نیاز به استراتژی های موثر مبتنی بر مدیریتی مناسب در جهت به کارگیری خود افراد حاضر در شبکه برای بیشینه سازی تاثیر تبلیغات شبکه- ای به جای روشهای پرهزینه مرسوم، حائز اهمیت است. با توجه به ساختار گراف بسیار بزرگ شبکه های مجازی و وجود تعداد کثیری از کاربران، شناخت عوامل و فاکتورهای تاثیر گذار برای بیشینه سازی تاثیر تبلیغات برای مدیران و صاحبان شرکتها تبدیل به چالش عمده ای شده است. در این مقاله به آنالیز فاکتورهای مختلف تاثیر بر کاربران پرداخته شده است، به همین منظور فاکتورهای حاکم بر تبلیغات مؤثر کالا و خدمات استخراج شده و دادههای مورد نیاز از شبکه مجازی Facebook ، از ۴۳۷ نفر نمونه گیری به عمل آمده است. برای آزمون فرضیات تحقیق از آزمون T مستقل و برای پایایی پرسشنامه از آلفای کرون باخ استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده های کمی پرسشنامه با استفاده از روشهای آماری توسط ابزارهای SPSS و Excel انجام شده است. مبنای ارزش گذاری بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت صورت گرفته است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها و نیز آزمایش های انجام شده روی دیتاست شامل ۶۳۷۲۵ عضو این شبکه با ۶۸۲۰۶۳ یال ارتباطی ازکاربران فیسبوک نمایانگر افزایش میزان تاثیر پذیری کاربران در راستای استراتژیهای تعیین شده میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.