مقاله بانکداری جامع: رویکردی استراتژیک به مشتری مداری در صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بانکداری جامع: رویکردی استراتژیک به مشتری مداری در صنعت بانکداری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بانکداری جامع: رویکردی استراتژیک به مشتری مداری در صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بانکداری جامع: رویکردی استراتژیک به مشتری مداری در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بانکداری جامع: رویکردی استراتژیک به مشتری مداری در صنعت بانکداری :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه افزایش سریع تحولات جهانی، گذر از جامعه سنتی به جامعه اطلاعاتی و توجه به استراتژی های جدید برای استفاده بهینه از فرصت ها و ارزش های جدید نظام بانکی را بیش از پیش ملزم به تحول نموده است. بدون شک مشتریان مهم ترین دارایی هر سازمانی به شمار می روند شرکت ها برای رشد و بقا در عرصه رقابت باید برای مشتری مداری اهمیت ویژه ای قائل شوند در سال های اخیر گرایش به بانکداریج امع و توجه جداگانه و اختصاصی به هر یک از گروه های مشتری یکی از استراتژی های جدید در صنعت بانکداریم حسوب می شود در این الگوی جدید کسب و کار اصل اساسی انطباق محصولات و پیشنهادات بانک با نیازهای بازار هدف می باشد برای این منظور شناسایی نیازها خواسته ها، مطلوبیت ها و در نهایت ارزش مدنظر مشتریان ضروری است. از آنجا که تمرکز بر نیازهای مشتری عامل موفقیت و بقای سازمان ها در بازار رقایت محسوب می شود لذا هدف این مقاله تبیین الگوی استراتژی بانکداری جامع در راستای مشتری مداری و ارائه آن به سیاستگذاران و مدیران نظام بانکی کشور است تا تمهیدات لازم را برای توسعه این استراتژی در صنعت بانکداری را فراهم نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.