مقاله شناسایی فرصت ها در کارآفرینی (تعاریف، نظریات و الگوها)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی فرصت ها در کارآفرینی (تعاریف، نظریات و الگوها) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی فرصت ها در کارآفرینی (تعاریف، نظریات و الگوها)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی فرصت ها در کارآفرینی (تعاریف، نظریات و الگوها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی فرصت ها در کارآفرینی (تعاریف، نظریات و الگوها) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
کارآفرینی نوعی رفتار مدیریتی محسوب می شود که وجه مشخصه ی آن توجه به منابع، استفاده از منابع جدید، استفاده از روش های جدید برای ترکیب منابع، جستجو، کشف، شناسایی و پیگیری فرصت ها می باشد. در این پژوهش که به نوعی تحلیل و جمع بندی مقولات مرتبط با فرآیند شناسایی فرصت های کارآفرینانه است، با استفاده از مفاهیم به تبیین مفهوم فرصت شناسی در کارآفرینی و هم چنین به مرور ادبیات موضوع پرداخته شده است. بررسی و تحلیل انواع مدل های نظری شناخت، کشف و خلق فرصت از نقطه نظر اندیشمندان مختلف مورد طرح قرار گرفته است. در همین راستا با بررسی یافته های تجربی عنوان شده است که شناسایی فرصت هم می تواند نتیجه تحلیل و جستجو باشد و هم نتیجه تشخیص؛ اما حتی کارآفرینانی که فقط فرصت ها را تشخیص می دهند و به جستجو و تحلیل سیستماتیک و هدف دار شناسایی فرصت ها دست نمی زنند، ویژگی های خاصی دارند که از آن با عنوان هوشیاری کارآفرینانه یاد می شود. عواملی از قبیل ارتباط با شبکه های اجتماعی، توجه بیشتر به اطلاعات و پیشامدهای خارج از سازمان، آشنایی با مشکلات، نیازهای مشتریان و مکانیزم های بازار در زمینه یک فعالیت خاص از جمله عوامل مؤثر در ایجاد این هوشیاری کارآفرینانه می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.