مقاله بررسی رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر اصفهان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه تدوین درست برنامه ریزی استراتژیک منجر به انتخاب استراتژی هایی می شود که در صورت اجرای صحیح و به موقع تعالیو پیشتازی سازمان را به ارمغان می آورد ایده مهم بازاریابی داخلی، نگرش به کارکنان بعنوان مشتریان داخلی و مشاغل بعنوان محصولات داخلی می باشد برنامه ریزی استراتزیک بازاریابی داخلی بعنوان راهبردی برای اجرای برنامه های سازمان شناخته شده است هدف این تحقیق بررسی رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک آمیخته بازاریابی داخلی و اقبلیت یادگیری سازمانی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر اصفهان می باشد برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه بهره گرفته شده است پرسشنامه ایم حقق ساخته که روایی آن توسط استادان و صاحب نظران بررسی گردیده و برایسنجش پایایی آن از آلفای کرونباخ استفاده شده است جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهر اصفهان بوده که از میان آنها با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده ۱۱۰ نفر مورد بررسی قرار گرفتند سپس داده ها با استفاده از نرم افزار لیزرل تجزیه و تحلیل گردیده است نتایج نشان می دهند که بین برنامه ریزی استراتژیک آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.