مقاله کاهش شکاف های کیفیت خدمات، انتظار مدیران استراتژیک در نظام اداری (بررسی طرح تکریم از ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاهش شکاف های کیفیت خدمات، انتظار مدیران استراتژیک در نظام اداری (بررسی طرح تکریم از ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاهش شکاف های کیفیت خدمات، انتظار مدیران استراتژیک در نظام اداری (بررسی طرح تکریم از ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاهش شکاف های کیفیت خدمات، انتظار مدیران استراتژیک در نظام اداری (بررسی طرح تکریم از ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاهش شکاف های کیفیت خدمات، انتظار مدیران استراتژیک در نظام اداری (بررسی طرح تکریم از ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
دولت در نقش ارائه کننده خدمات اجتماعی و وضع کننده نحوه ارائه خدمات و به عنوان قانون گذار در بخش ارتباطات مردم با یکدیگر و همچنین با ادارات سازمان ها و نهادهای دولتی ضرورت ارزش گذاری برای آحاد افراد جامعه را دریافته است. دولت اسلامی با عنایت به کرامت انسانی به عنوان یک موضوع ارزشمند و شایان توجه اخلاقی و اجتماعی که از اعتبار و قدر در منزلتی خاص برخوردار است آنچنان که خداوند به صراحت در قرآن کریم به آن اشاره می فرمایند تکریم و تقدیر از انسان را بهط ور عام یک تکلیف انسانی قلمداد می نمایند. ادارات دولتی نیز که متشکل از افراد جامعه هستند تکریم و جلب رضایت مراجعان را به طور اعم از تکالیف الهی و به طور اخص وظیفه اجتماعی، شغلی و اداریم حسوب می نمایند به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب مناسب و موثر به مردم، برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی مراجعان دستگاه هاید ولتی، برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری، منظور شده و تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری به دستگاه های دولتی و موسسه هالی عمومی ابلاغ گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.