مقاله طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان در سازمان ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان در سازمان ها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان در سازمان ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان در سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان در سازمان ها :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
یکی از جهت گیری های مدیریت نوین، توده به اصل مشتری مداری و جلب رضایت خدمت گیرندگان است. در نظام اداری کشور نیز، رضایت مردم از خدمات دستگاه های دولتی، به سان یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعی نظام تلقی می شود. مؤلفه هایی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام کارهای مراجعان و کیفیت خدمت دهی، چگونگی رفتار برخورد با خدمت گیرندگان و هزینه های انجام خدمات، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب، قبول انتقادات و پیشنهادات و; عامل هایی هستند که ضمن جلب رضایت مردم در زمینه ی دریافت خدمات از دستگاههای دولتی موجبات افزایش اعتماد عمومی را نیز که بزرگترین سرمایه و تکیه گاه نظام اداری است فرایم می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.