مقاله تبیین مدل جامع سناریوپردازی در بازاریابی استراتژیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین مدل جامع سناریوپردازی در بازاریابی استراتژیک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین مدل جامع سناریوپردازی در بازاریابی استراتژیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مدل جامع سناریوپردازی در بازاریابی استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین مدل جامع سناریوپردازی در بازاریابی استراتژیک :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
سناریو پردازی یکی از رویکردهای اثربخش در مدیریت استراتژیک در شرایط عدم قطعیت می باشد که توانایی سازمان را در شناخت محیط متلاطم کسب وکار خود و دستیابی به اهداف بلندمدت در شرایط ابهام تا حدود زیادی افزایش می دهد. بازاریابی استراتژیک که امروزه یکی از مباحث مهم پیشروی سازمانها است، دربرگیرنده پیشبینی و تحلیل نیاز مصرف- کنندگان هدف میباشد به طوری که سازمان بتواند با استفاده از آن، ارزشی فراتر از رقبایش به مشتریان ارائه نماید. در شرایط فعلی که در اغلب صنایع رقابت فشردهای در جریان است، توجه به رویکردها و ابزارهای اثربخش، در بهبود رقابتی سازمانها و توسعه کسب وکار اهمیت ویژه ای دارد. در این پژوهش، هدف ارائه مدل جامع سناریو پردازی در بازاریابی استراتژیک است. در اینجا تلاش شده است چارچوبی برای بهرهگیری از رویکرد سناریو پردازی در تصمیمهای کلان در حوزههای مختلف بازاریابی سازمانها پیشنهاد شود که در نهایت بتواند در بهبود کسبوکارشان مؤثر باشد. در این مدل، اهداف کسب وکار برای عناصر مختلف آمیخته بازاریابی تبیین شده و محورهای سناریو پردازی برای دستیابی به اهداف مذکور نیز تشریح شده اند. روش این پژوهش کیفی بوده و برای گردآوری داده های مورد نیاز از مصاحبه های اکتشافی استفاده شده است. به نظر می رسد با توجه به شرایط کنونی رقابت در اغلب صنایع مصرفی و صنعتی، این مقاله می تواند در رویکردها، نگرشها و تصمیم های راهبردی مدیران بخش های دولتی و خصوصی، و در نتیجه بهبود فضای کسب وکار تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.