مقاله ساختاریابی الگوی کارآفرینی سازمانی بر اساس قابلیت های بازارگرایی با توجه به نقش واسطه گرایش به کارآفرینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ساختاریابی الگوی کارآفرینی سازمانی بر اساس قابلیت های بازارگرایی با توجه به نقش واسطه گرایش به کارآفرینی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ساختاریابی الگوی کارآفرینی سازمانی بر اساس قابلیت های بازارگرایی با توجه به نقش واسطه گرایش به کارآفرینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساختاریابی الگوی کارآفرینی سازمانی بر اساس قابلیت های بازارگرایی با توجه به نقش واسطه گرایش به کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ساختاریابی الگوی کارآفرینی سازمانی بر اساس قابلیت های بازارگرایی با توجه به نقش واسطه گرایش به کارآفرینی :

تعداد صفحات:۳۳
چکیده:
مطالعه حاضر، در حوزه مفاهیم میان رشته ای بازاریابی و کارآفرینی و در چارچوب مسایل مطرح شده در «بازاریابی کارآفرینانه» و «کارآفرینی بازارگرا» صورت پذیرفته است. هدف اصلی پژوهش، مدل یابی و مدل سازی روابط ساختاری مفاهیم «کارآفرینی سازمانی» با انواع «قابلیت های بازارگرایی» در چارچوب کسب و کارهای شرکتی با مفروض داشتن «گرایش به کارآفرینی» است. به این منظور، شرکت سهامی خاص کاله در حوزه صنایع غذایی به عنوان جامعه آماری لحاظ و مورد مطالعه قرار گرفته است. به لحاظ روش شناسی، پژوهش از نوع پیمایشی- کاربردی بوده و مبتنی بر روش های اکتشافی- زمینه یابی است. داده های موردنیاز، از طریق پرسشنامه محقق ساخته مبتنی بر مبانی نظری- منطقی و نتایج تحلیل عاملی اکتشافی، جمع آوری گردید. در تدوین مقیاس، ادبیات مفهومی و الگوهای داخلی و خارجی به ترتیبی که در پی خواهد آمد؛ ملحوظ گردید، سپس سؤالات و عوامل استخراج، تنظیم، اعتباریابی، تثبیت و توزیع شد. اعتبار محتوای عوامل احصاءشده با نظر خبرگان و اعتبار سازه نیز با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی و شاخص KMO تأیید گردید. پایایی سنجه نیز به روش آلفای کرونباخ محاسبه و تأیید شد. یافته های پژوهش در نرم افزارهای آماری علوم اجتماعی و روابط ساختاری خطی، تأییدکننده الگوی پیشنهادی پژوهش بودند، به این معنی که متغیرهای مطرح شده، تبیین کننده های مناسبی از قابلیتهای بازارگرایی، کارآفرینی سازمانی و گرایش به کارآفرینی بوده اند و روابط مفروض در مدل نیز به طور معنی داری مورد تأیید واقع شدند. سایر نتایج، حاکی از رتبه ابعاد و شاخصهای مطرح شده و نیز برازش و درجه تقریب مناسب مدل در جامعه مورد مطالعه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.